Mad0z Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Noen bilder slenger bare di ut menst jeg er inne å spiser hehe.. Synes den ennå er litt høg på ræva. kanskje bare for jeg har så småe dekk ^^ hehe kommer oppdatering senere
Ajern Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 vis du syns den er høg så vent til du får på større felger, da blir den høgere min blei j**** høy når jeg fikk på 17" så må nok klippe en runde eller to foran ble det noe verksted lokale?
Mad0z Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 hehe ;P ja vi får se etter kvært Ja, va nu å så dær e mulig æ blir å ta bilen dit. men e ikke heilt sikker enda
Mad0z Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 nei lite.. idag jeg skal begyne påan ijenn skal bare rydde i garagen så begyner jeg vell med motoren. har fått alle pakninger til toppen og det. mangler bare pakninger til under delen av motoren. når alt det er i boks så skal jeg hive den i bilen åsså skal jeg kanskje hente dele bilen i morgen får se om pengene kommer inn da
Mad0z Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 yeah ;D ja, er det hehe.. synn det er dyrt for enkelte ting:P ^^ nei, må gå ut ijenn og fortsette Skal se om det ikke blir en oppdatering i kveld
Mad0z Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Idag har jeg fått ryddet litt i garagen. åsså ble det til at æ prøvemonterte den gammle 318 i motoren i bilen. hehe.. imorgen skal jeg bytte styrestagene og rydde ferdig i garagen Det kommer en oppdatering i morgen også. fikk ikke jort det jeg skulle i dag så hehe.. Noen få bilder
Mad0z Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 ja, motorn e nu dær hehehe:P men er ikke den jeg skal bruke da hehe
Mad0z Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Noen så vet om jeg må bytte boltene til toppen før jeg setter det sammen ? : ) Håper på svar
Mad0z Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Ja, er 1,8 så står i nå Blir bytta så fort jeg får di siste pakningene jeg trenger hehe
Mad0z Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 Fikk ikke byttet styrestagene i dag. men har fått pusset ned nesten hele ræva på biln og sparkla å pussa litt. og byttet alle pakningen på toppen. ellers så har jeg ikke jort så mye.. kommer bilder i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå