Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen bilder :) slenger bare di ut menst jeg er inne å spiser :P hehe..

Bilde030.jpg

Bilde029.jpg

Bilde028.jpg

Synes den ennå er litt høg på ræva. kanskje bare for jeg har så småe dekk ^^ hehe

kommer oppdatering senere

• Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

vis du syns den er høg så vent til du får på større felger, da blir den høgere ;)

min blei j**** høy når jeg fikk på 17" så må nok klippe en runde eller to foran :P

ble det noe verksted lokale?

Skrevet

hehe ;P ja vi får se etter kvært :)

Ja, va nu å så dær :) e mulig æ blir å ta bilen dit. men e ikke heilt sikker enda :)

Skrevet

nei lite.. idag jeg skal begyne påan ijenn :P skal bare rydde i garagen så begyner jeg vell med motoren. har fått alle pakninger til toppen og det. mangler bare pakninger til under delen av motoren. når alt det er i boks så skal jeg hive den i bilen :) åsså skal jeg kanskje hente dele bilen i morgen :) får se om pengene kommer inn da :)

Skrevet

yeah ;D

ja, er det :) hehe.. synn det er dyrt for enkelte ting:P ^^

nei, må gå ut ijenn og fortsette :)

Skal se om det ikke blir en oppdatering i kveld :)

Skrevet

Idag har jeg fått ryddet litt i garagen. åsså ble det til at æ prøvemonterte den gammle 318 i motoren i bilen. hehe.. imorgen skal jeg bytte styrestagene og rydde ferdig i garagen :) Det kommer en oppdatering i morgen også. fikk ikke jort det jeg skulle i dag så :P hehe..

Noen få bilder :)

Bilde034.jpg

Bilde035.jpg

Bilde032.jpg

Bilde031.jpg

Skrevet

Fikk ikke byttet styrestagene i dag.

men har fått pusset ned nesten hele ræva på biln og sparkla å pussa litt. og byttet alle pakningen på toppen. ellers så har jeg ikke jort så mye..

kommer bilder i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...