Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått bilen opp i lufta for første gang. Det så MEGET bra ut med tanke på rust og tror ikke jeg trenger å røske ut inventaret for å fjerne rust i gulv, skal sjekke under teppet på fører og passasjerside men tror det skal være greit.

Eneste minuset var en sprekk i bunnpanna, et heller lite problem (=

h5w56pk218kejmemw75e_thumb.jpg

Ser ut som det er prøvd å tette med noe tyggisliknende greier før.

Så, om noen har ei bunnpanne pm jatakk (=

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fikk en stooooor eske fra Koed i dag med lister og diverse andre småting jeg mangla^^ Venter på en 3-4 pakker til så blir det å pælme inn bilen ett sted å få satt i gang. Har også noe greier på gang med en 325 motor så får se hva det blir til (=

Skrevet

Har fått alle pakninger og div jeg bestillte, men til ingen nytte.

Henta en m20b25 som hadde stått i en e34 i går, denne skal overhales totalt og Kimmit har fått jobben med å gjøre det så dette skal nok bli bra.

Ellers er vel Cobrademperene snart på vei fra Garvik.

Nå skjer det vel ikke veldig mye her før etter jeg har vært i syden i 2 deilige uker fra og med 10. feb så, blir vel en update da 8)

• 1 month later...
Skrevet

Har skjedd litt men samtidig lite i det siste.

Gammle motoren har jeg kokt filler av etter at kjølevæskeslangen hoppet av i fart.

Har kjøpt inn endel deler til gammlemotoren jeg nå ikke trenger lenger, M20b25 motor med kasse og Borbet A felger. Er også litt i kontakt med Jan i Jancarfactory, tror jobben med bilen går til han.

Så får vi se når lønningene siger inn på konton etterhvert (=

Tror jeg kommer til å ha bil i sommer. hvordan den blir får man seee.

Skrevet

Gleder meg til å se hvem av oss som får finest bil. Kan jo lage en avstemning da vi er ferdige? :P Hehehehe, neida... Blir kos dette! Tar vel følge til CCN? Klar for Rudskogen også jeg, hvis bilen ser bra ut!

• 3 weeks later...
Skrevet

Her har det skjedd saaaaaaaaaaaaaaaatans så lite i det siste =p Lader opp kontoen.

Har ribba endel deler jeg ikke trengte og har kjøpt noen nye. Henter understell og nye forseter til uka. Har fått kjøpt inn Borbet A felger og styling. Og nei, det blir ikke noen japantuner.

Etter det er planen å kjøpe inn:

Dempere, fjærer (evnt. coilovers) usikker på om jeg skal ta den opp igjen litt. 60/40 er ikke helt praktisk.

Montere fjærbein, bruer bak, få på skiver, klosser osv.

Etter det står det mellom en tur til litauen for rustfiksing, lakk, motor og girkasseoverhaling. Eller å gjøre det bit for bit her.

Lakken er ikke helt bestemt enda, enten blir den hvit, men en mer.... fresh hvit (= ellers finner man på noe annet skøy, kikker litt på rosarødeblågulloransje farger om dagen.

Alle lykter blir sort.

Håper å stille bil på div bimmers og ccn treff til sommer`n. SKAL være klar til slutten av juni, begynnelsen av juli HÅPER jeg =p

Bilder nå ville vært dødfødt for bilen svømmer i olje og ser rimelig trist ut der den står, men den skal få gnisten tilbake (=

Skrevet

Jeg håper det ikke dukker opp noen stooore overaskelser i forhold til rust, den ser grei ut under og det lille jeg har sett av gulvet inni. Får se når den blir strippa hvor ille det er. Lover ihvertfall bra at man kan jekke den opp uten at det knaser :lol:

Skrevet

I går henta jeg orginale stoler foran, fjærbein og bærebruer med skiver, til helga blir det montering

Bestillte også senkesett i dag (=

Fått ut de universale stolfestene og gulvet ser knall ut der boltene har sittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...