Clerion Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Litt død kanskje, går smått =P Meeeen, får smelle på noe bilder når resultatene begynner å komme. Først blir det å bytte ut understellet så få vippa ut motoren, skaffe alt av yttre småtterier (finish), lakke, overhale motor, stappe i motor. Da satser vi på at det enda er juli (=
Clerion Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 Vært på biltema å kjøpt bukker, pressenging og litt dill i dag, leter fortsatt etter partytelt men får kikke en tur innom Jysk i morra, da blir det ut å skru på søndag
Clerion Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Har satt opp et partydeletelt i hagan som delene er i^^ Demontert fronten og begynt på motoren. Fikk i dag pakke fra gs Senkesett, klosser og interiørrens^^ Bestiller vel karosserideler over helga og får montert 325 understellet til uka. Begynner å skje ting nå (=
Clerion Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Skal fortsette å demontere fjærbein i dag, på med slegge og spett tenker jeg for å få det løs. Mulig det blir noen bilder.
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Fornøyd, så fornøyd at jeg nå plukker av det som jeg trenger og selger prosjektet =p hehe. Henter sansynligvis ny bil på fredag Du fornøyd med dine da?
Richirich Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Fornøyd, så fornøyd at jeg nå plukker av det som jeg trenger og selger prosjektet =p hehe. Henter sansynligvis ny bil på fredagDu fornøyd med dine da? oida :s hva bil ? har ikke fått prøvd de på enda, gidder ikke bytte dekk før jeg bytter senk
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 E30 såklart^^ Bare i mye bedre stand.
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 å jeg får diff Hehe =p spørs, om du tar resten av bilen også skal du få diff^^ Så en sperrediff til salgs her før 5k Legg på 5 skar du få med resten av bilen =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå