Fixfax Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Hei, skal ha turbo på en m20b25, tenkte kansje en kopperpakning ville gjøre underverket, noen som har erfaring på området? Hvor tykk bør jeg ha, m20b25 facelift, ingen tidliger modifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Den gjør nok ikke underverker men det kan fungere om du får den til å holde tett. Jeg ville mye heller valgt pianotråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Kobberpakning er som sagt meget bra,men det er bare hvis du får den tett,og det er vel tilnærmet umulig. Men hvis du skal prøve,så gi svar på hvordan resultatet ble hvis du får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hørt flere som påstår at den er vansklig og få tett, men kan egentelig ikke skjønne hvorfor den skal være det :s noen som har en god forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 er vel fordi metall mot metall ikke isolerer så godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Kobber mot alu er jo gull for korrosjon, så hvordan dette kan være heldig uansett kan jeg ikke fatte og begripe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå