Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor biler som blir kondemnert blir solgt?

vet at det er bare verksted som får kjøpe kondemnerte biler, men det hadde vært fint å kunne fulgt budrunden på bilen til dama da takstmannen sa vi skulle få kjøpe vraket hvis han ikke fikk solgt det..

Skrevet
Lurer på hvor biler som blir kondemnert blir solgt?

vet at det er bare verksted som får kjøpe kondemnerte biler, men det hadde vært fint å kunne fulgt budrunden på bilen til dama da takstmannen sa vi skulle få kjøpe vraket hvis han ikke fikk solgt det..

Du må være godkjent skadereparatør/karroseriverksted for å få delta i disse budrundene. Kommer ikke inn uten, så dermed er det heller ikke mulig å følge med på budrunder.

Skrevet

Da det er en litt ''spesiell'' bil skulle jeg få kjøpe bilen hvis den ikke kom inn et skikkelig bud sa mannen, men jeg har ikke tenkt å betale skjorta for en 99 passat syncro sport.. Hadde det derimot vert min 91 Bmw :lol:

Skrevet

stemmer.bilene blir lagt ut på forsikringsbiler.no. Det er kun verksteder som får tilgang til sidene, men selv vi får ikke sett hva budet er på. En må bare gi et bud, uten og vite hva eventuelt andre budgivere har lagt inn. Litt teit system, siden du sitter og har null peiling på hva andre har bydd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...