Jealous_much Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Hva synest dere om denne? Hva ligger egentlig en helt ok e34 "M5" på i dag? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2053270 Takker for seriøse svar....
Bauge Racing Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 det som er minuse med den .. er jo ikke godtkjennt m5 .. som kan bli problemer .
Jealous_much Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Det vil ikke by på problemer for meg..
lloydsb Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Det vil ikke by på problemer for meg.. så du sier at det det ikke vil by på problemer får deg, ja. Plutselig kan det by på problemer! Problemet er ikke å få den igjennom eu ok, det klarer en hver idiot. men plutselig sitter du der. Kjenner til den!
336mik Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Det vil ikke by på problemer for meg.. så du sier at det det ikke vil by på problemer får deg, ja. Plutselig kan det by på problemer! Problemet er ikke å få den igjennom eu ok, det klarer en hver idiot. men plutselig sitter du der. Kjenner til den! Jeg er da en stor idiot,for jeg får ikke min bil igjennom eu-kontroll
lloydsb Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Det vil ikke by på problemer for meg.. så du sier at det det ikke vil by på problemer får deg, ja. Plutselig kan det by på problemer! Problemet er ikke å få den igjennom eu ok, det klarer en hver idiot. men plutselig sitter du der. Kjenner til den! Jeg er da en stor idiot,for jeg får ikke min bil igjennom eu-kontroll hehe, var ment som litt ironi.. Men er bare å kjenne de rette folka vettu
MPowered Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Det vil ikke by på problemer for meg.. så du sier at det det ikke vil by på problemer får deg, ja. Plutselig kan det by på problemer! Problemet er ikke å få den igjennom eu ok, det klarer en hver idiot. men plutselig sitter du der. Kjenner til den! Da er jeg også medlem av idiotgjengen
Jealous_much Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Det vil ikke by på problemer for meg.. så du sier at det det ikke vil by på problemer får deg, ja. Plutselig kan det by på problemer! Problemet er ikke å få den igjennom eu ok, det klarer en hver idiot. men plutselig sitter du der. Kjenner til den! Hvis du ser første tråd så spurte jeg om og få seriøs tilbakemelding på spørsmålet mitt, jeg oppretta ikke denne tråden for og lage enda en diskusjon på om det er smart eller ikke...
MPowered Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Denne skal inn til eu oktober i år. Jeg tror ikke du får den gjennom, og vegvesenet her i området er ikke mye hyggelige når det gjelder godkjenning. Kommer litt an på hvilken person du møter på. Ja du vil sitte pent i det om du smeller bilen og skader noen, eller at noe så enkelt at noen andre kjører i deg. Prisene på bilene varierer mye da de blir behandlet mye ulikt. Anbefaler å ta en kikk på den. Se etter rust, gi full gass på 1000 omdr i siste gir, og historie på ombygging. Kassene i e34 m5 er litt "treige", så kjenn godt etter at ikke noen har vert harde med den. Motorene er dyre å reparere og påvirker prisen mye. Ok pris på denne utfra annonse vil vel kunne ligge på rundt 80k. Håper det kan hjelpe deg noe =) ot: (336mik - jeg mente at jeg da var i samme kategori som du)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå