BMW318TDS96 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Hvordan kan jeg finne ut om bilen er chipet,forrige eier sier det er gjort men har mine tvil fra 90 hk til 115 ca skulle det være men den er ganske dau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evydaman Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Siden du både har problemer med varme og med effekt, kan eg ta ett wild guess; Sjekk for trykk lekkasje, for jeg har en mistanke om at du kanskje har en gåen topp/topp pakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 jeg lurte også på det samme ang min bil, så jeg tok kontakt meg trimchipfolka. De sa at hvis du kjører 80km/t på femtegir og gir full gass, hvis den da akselerer så er den chippa, for det gjorde de visst ikke i original tilstand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 AHA!! da får vi ut og teste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå