coupenilsi Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 jeg prøvde nettop og bytte motstanden på varmeapparatet i min e36 coupe, pga det bare blåser på trinn 4, men etter å ha byttet så blåste den fortsatt bare på trinn 4. jeg prøvde også å ta den av, å den blåste på trinn 4 uten motstanden også . . Noen som vet hva dette kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Kan jo sjekke selve vribyteren,, kanskje den er brent fast på kontaktflatene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Det kan jeg gjøre takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Noen som har flere tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 det er garantert brytern, eldre bmwer er håpløse på brytere.. varmeapparater, blinklys og vindusvisker brytere er noe drit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Okei Takk skal du ha Da skal jeg prøve å få bytta bryteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 det er jo et helvette å få ut den bryteren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 det er jo et helvette å få ut den bryteren da Neida, fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 syns ikke det var så fort gjort jeg da men ;p hehe . . å få av den driten bak der tenker jeg på ;p den sitter no inn i satan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Var det brytern som var gåen? Har samme problemet med min. Ser at brytern koster 572 kroner ny hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå