gjeewaytee Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 http://www.ba.no/bilder_video/bilder/article4047739.ece
Der Barockengel Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Mange parkeringer som ser håpløse ut, skyldes ofte at bilen har flyttet seg, fordi føreren har forlatt bilen uten å sette den i gir, eller sette på håndbrekket.
Galro Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Om det er tilfellet, ser jo ikke bare parkeringen håpløs ut. Den er håpløs. En viktig del av det å parkere, er å greie å ha bilen stående der.
Der Barockengel Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Om det er tilfellet, ser jo ikke bare parkeringen håpløs ut. Den er håpløs. En viktig del av det å parkere, er å greie å ha bilen stående der. Ok, enig med deg. Så, vi prøver igjen: Mange håpløse parkeringer er blitt håpløse parkeringer pga. at bilen har flyttet seg selv etter at føreren forlot bilen uten å sette den i gir, eller sette på håndbrekket.
gjeewaytee Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 likte best den der alle hadde parkert rundt containeren. helt utrolig..... bergensere vettu hehe
mAZE Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Setter aldri ifra meg bilen med håndbrekket på. Alltid i gir som gjelder der gitt. Er så fort gjrt å glemme det håndbrekket. Og så på noen av de andre bildene der, mange håpløse parkeringer. Men virker som det er mye av slikt lenger, var på Rhodos i fjor sommer. Både så og filmet mange helt utrolig klønete parkeringer. Lukeparkering var jo helt umulig virket det som. En bil holdt på i 5min!! med å få komme seg inn dit den skulle stå, og ikke engang da stod den rett. Var frem og tilbake med hjulene i samme posisjon gang på gang. Har en videosnutt av det på data'n, lo så vi var helt skakke.
vetu03 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Hehe, sinnsykt mye rare parkeinger...En av de bedre var jo den midt i den Brostein Øya da, med den volvoen.. uff:p
flonoen Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Hehe, sånn som det bilde nr. 5, høgskolen i Bergen, sånn ser det faktisk ut der hele tiden. Må nesten bare regne med å være på skolen til alle er ferdig om en parkerer der. Men så er det vel helst kun for ansatte da.
maurtin Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Setter aldri ifra meg bilen med håndbrekket på. Alltid i gir som gjelder der gitt. Er så fort gjrt å glemme det håndbrekket.Og så på noen av de andre bildene der, mange håpløse parkeringer. Men virker som det er mye av slikt lenger, var på Rhodos i fjor sommer. Både så og filmet mange helt utrolig klønete parkeringer. Lukeparkering var jo helt umulig virket det som. En bil holdt på i 5min!! med å få komme seg inn dit den skulle stå, og ikke engang da stod den rett. Var frem og tilbake med hjulene i samme posisjon gang på gang. Har en videosnutt av det på data'n, lo så vi var helt skakke. haha sitter igjen med samme inntrykk derfra ifjor. Så en bil som hadde parkert inntil fortauet og slo opp døra slik at den skrapa nedi fortauet flere ganger. En del hasardiøs kjøring der nede, var knapt en bil å se uten bulker!
eriklepe Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Hehe, sinnsykt mye rare parkeinger...En av de bedre var jo den midt i den Brostein Øya da, med den volvoen.. uff:p hehe tipper han står inne å bivåner en fødsel og gir blanke f i parkeringen Hadde gjort akkurat det samme der, om det ikke hadde vært plass!
sladjan Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 har selv begynt å parkere bilen midt på stripa på en parkeringsplass. Av den grunn at det ganske ofte blir trangt mellom bilene, lett å få en dør i bilen eller at de som skal i bilen ved siden av ripper opp bilen min.
TorErling Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 har selv begynt å parkere bilen midt på stripa på en parkeringsplass. Av den grunn at det ganske ofte blir trangt mellom bilene, lett å få en dør i bilen eller at de som skal i bilen ved siden av ripper opp bilen min. Helt enig, drittlei av å finne nye parkeringsbulker når jeg vasker bilen, like greit å få en parkeringsbot på 500kr enn å lakke en dør, eller kansje en hel side av en bil
eriklepe Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Det er jo ganske egoistisk og respektløst da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå