Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  mudbug skrev:
Hei!

På tur hjem fra jobben fikk både trekant og ABS melding på instrument cluster. Jeg tok en diganose at det var wheel speed signal front left.

Jeg tok ut kopling til ABS sensor og satt igjen, da forsvant både trekant og ABS. Feilmelding kom tilbake etter en liten tur til butikken.

Skal jeg skifte ut ny sensor???Takk for rådet.

Har hatt det samme . Byttet sensor nå ok

Skrevet

har tatt diagnose på alle 4 sensor, det er liv på alle 4 sensorer. Det er mulig styreenhet som er gående? Den er dyr.

Skrevet

Edit: Så side 1 nå..

Men kunne kanskje prøvd en vask av/rundt sensorene og sett at kontakter og slikt ser ok ut, er ihvertfall gratis og enklere enn ny styringsenhet.

Skrevet

Sleit med det samme jeg også og var sikker på at jeg måtte bytte abs sensoren. Men etter en underspyling og høytrykksvask på baksiden av hjulene så var problemet borte og det har det vært siden :D

Skrevet

Gidde ikke å sende enhet til USA 300$ + frakt. Kjøpt ny hos BMS (5006 kr med BMW club rabatt). Skiftet og kodet ABS MODUL.Den er dyr :(:( Begge lampen er forsvunnet. Jeg har kjørt noen gange idag uten feil.O far so good. :lol::lol:

Takk for all hjelpen.

Skrevet

Flotters at du fant løsningen, synd at det ble den dyre varianten..

Du skal ha kred for at du avslutter tråden din med å si fra hva løsningen ble. Alt for mange tråder som ender i ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...