skrape Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 318iS 95' Kjøpte bilen så og si original høsten 2008 av en hyggelig kar i Bergen. Har selfølgelig noen planer [x] M3 frontfanger [x] M3 bakfanger [x] Diffuser [x] M3 gulvmatter [x] oljeskift [x] baklykter [x] grøftelys [x] fikse lås i førerdør [x] vindusviskere [x] skiltholdere [x] forsterker [x] nye typen skilt [x] grundig innvendig vask [x] lakke bagasjelokk [x] emblem bakluke [x] M3 sideskjørt [ ] M3 sidelister [ ] Senk [ ] justere ventiler [ ] full vask m/polering [ ] mørke hovedlykter (bestilt) [ ] M3 speil -Onsdag 8.april 2009- Flere bilder side 2
Xeont Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 forandringer fryder;) skal følge med og se hvordan denne blir:)
skrape Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Ser bra ut! Legg til M3 speil på lista visste det var noe jeg hadde glemt
lovilov Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 97-mod grill.. justerbart senkesett,,da får du jo det som du vil Kanskje litt sot på rutene.... Dette ville jeg også lagt til,,men det er jo meg... Lykke til...
skrape Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Hyggelig med kommentarer Er veldig usikker når det gjelder senk, vil ikke bruke mer penger enn nødvendig på bilen, er jo endel som er notert på listen..hehe. Tenkte å senke den 40/30, men får se hva det blir til. Det som står først på innkjøpslisten er Effektanlegg. muligens dette: http://www.xtremecar.no/shop/product_in ... s_id=10175 Kan jo også opplyse om at sideskjørt ligger hjemme og venter på lakk EDIT: noen som kan lage avatar av det nederste bildet i første post?
JonasD Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Stilig bil. Stiligere med mørke hovedlykter og mørke baklykter
thagen2 Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 meget pen is ser det ut som på bildene få på m3 speil og mørke angeleyes isteden for chrome så er mye gjort
///Mysild Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 fin den regner med jeg ser deg på bmwtreff til våren!
skrape Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 fin den regner med jeg ser deg på bmwtreff til våren! Målet er å ha bilen klar til vårtreffene begynner, så mye mulig vi snakkes der
skrape Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Takk for mange kommentarer Er det noen som kan lage avatar av nederste bilde i første post? Går og venter på nye skilter fra biltilsynet, men etter to uker har de fortsatt ikke trykket noen nye til meg.. Ifølge nettsia til biltilsynet tar det èn dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå