lovilov Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Hei å hopp folkens,,da er snart vår igjen.. Driver å pusler litt med et BMW prosjekt (litt lei) Som må bli ferdig til våren Så jeg trenger litt hjelp,,klarer ikke å bestemme meg for farge å div ting. Så hvis det finnes noen med litt forslag å meninger,,så kom med de... Legger ved noen bilder her,,bilen er nå så og si klar for grunning å lakking..
vetu03 Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Sinnsykt tøft prosjekt... Men står bilen med bakdempere montert? Skal du kjøre med den så senka bak? Syntes det var grisetøft... Hmm, farge ja!! Vi, du ikke ha den svart?
lovilov Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Jeps,,bilen står på dempere å fjærer.. Står ikke på jekken som det kan se ut som.. Hjulhusene er ombygd innvendig og bakskjermene er er jekket ut ca 2cm i bakkant av hjulbue,slik at bilen kan kjøres som den er.. var litt problem med styringen Har vært inn på tanken om svart,,men det er så arbeidsom farge når det gjelder drit og striper... Driver å tenker på en grov sølv farge,,men er ikke sikker...
ingard Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Ser sykt bra ut! Hold høyden sånn High rise m3gt (tror jeg den kalles) ser veldig bra ut på lave e36 Sorte baklykter, mørke forlykter (uten AE), rieger frontleppe og lakkerte lister.. Det er hva jeg tror
EirikL Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Dette kan bli veeeldig gromt Ville ha gått for Estorilblå, BMW sin desidert flotteste farge på E36. PS: Ligger ikke denne tråden i feil kategori? Burde kanskje ha vært under prosjekter...
lovilov Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Da har jeg lagt bilen under Prosjekt... Takker for forslag.. Har tenkt mye est blå,,er en meget fet farge.. En kompis av meg hadde det på E-46 en gang i tiden..
lovilov Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Da har jeg lagt bilen under Prosjekt... Takker for forslag..Har tenkt mye på est blå,,er en meget fet farge.. En kompis av meg hadde det på E-46 en gang i tiden..
lovilov Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Alt av lykter er handlet inn i mørke typer ,,mangler baklykter enda.. Vet ikke om jeg vil ha mørke eller bare vanlige M3 lykter enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå