stfoer Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 det må eg bare få sagt, folk på dette forumet (ikke alle, men NOEN) om de i det hele tatt har litt vett i skallen, så leser man HELE annonsen FØR man uttaler seg om noe som helst.har vert ute for mange barnslige/idiotiske inlegg på dette forumet (mye mer enn for eks amcarforum osv) vil folk VENNLIGST ta seg LITT tid til å FAKTISK lese annonsene/innleggene FØR de legger i vei over hvor fantastiske priser de klarer å få samme varer for osv osv? noen som er enige med meg eller er "alle" like her inne? er bare så jeeevlig lei av unødvendige innlegg Helt enig.
funkyjan Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Er enig med deg der. Fine seter, har samme i min bil sorry OT btw
bmwt Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 herregud,les nå unnskyldingen da folk. hvorfor dra det videre når det er kommet en beklagelse? eller er det bare for dere på død å liv må ha noe å gjøre på?
chevy8 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 bmwt, det går helt fint er bare veldig lei av sånne ugjennomtenkte innlegg så følte for å skrive fra meg litt, var liksom i moood for litt skriving har bud på 8500 for interiøret nå...øk med 1 lapp så er det solgt.
Mpowerman Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 det må eg bare få sagt, folk på dette forumet (ikke alle, men NOEN) om de i det hele tatt har litt vett i skallen, så leser man HELE annonsen FØR man uttaler seg om noe som helst.har vert ute for mange barnslige/idiotiske inlegg på dette forumet (mye mer enn for eks amcarforum osv) vil folk VENNLIGST ta seg LITT tid til å FAKTISK lese annonsene/innleggene FØR de legger i vei over hvor fantastiske priser de klarer å få samme varer for osv osv? noen som er enige med meg eller er "alle" like her inne? er bare så jeeevlig lei av unødvendige innlegg Ikke meningen å tulle til denne tråden,men det er noe jeg må få luftet ut: Er desverre mange useriøse (drittunger) her inne som bare drømmer om noen gang å eie en BMW som uttaler seg om det mest utrolige og spør og graver om alt uten at di kommer til å ha råd på minst 10år til å kjøpe noen ting som helst her inne med den ukelønnen de får hjemme hos mamma for å ta ut av oppvasmaskinen 2 dager i uka!!!!!
bmwt Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 det må eg bare få sagt, folk på dette forumet (ikke alle, men NOEN) om de i det hele tatt har litt vett i skallen, så leser man HELE annonsen FØR man uttaler seg om noe som helst.har vert ute for mange barnslige/idiotiske inlegg på dette forumet (mye mer enn for eks amcarforum osv) vil folk VENNLIGST ta seg LITT tid til å FAKTISK lese annonsene/innleggene FØR de legger i vei over hvor fantastiske priser de klarer å få samme varer for osv osv? noen som er enige med meg eller er "alle" like her inne? er bare så jeeevlig lei av unødvendige innlegg Ikke meningen å tulle til denne tråden,men det er noe jeg må få luftet ut: Er desverre mange useriøse (drittunger) her inne som bare drømmer om noen gang å eie en BMW som uttaler seg om det mest utrolige og spør og graver om alt uten at di kommer til å ha råd på minst 10år til å kjøpe noen ting som helst her inne med den ukelønnen de får hjemme hos mamma for å ta ut av oppvasmaskinen 2 dager i uka!!!!! om du henviser til meg kan du spare deg for usmakelige kommentarer som dette...blir jo bare latterlig... men sant skal sies,er ufattelig masse "småunger" som kommer med det ene å det andre å tror dem vet bedre enn alle andre...men vil nok alltids være slik på et forum som dette..er ikke til å komme unna..å merk deg tidligere i tråden,jeg leste "LITT" vell fort gjennom den før jeg skrev innlegget...
Mpowerman Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 det må eg bare få sagt, folk på dette forumet (ikke alle, men NOEN) om de i det hele tatt har litt vett i skallen, så leser man HELE annonsen FØR man uttaler seg om noe som helst.har vert ute for mange barnslige/idiotiske inlegg på dette forumet (mye mer enn for eks amcarforum osv) vil folk VENNLIGST ta seg LITT tid til å FAKTISK lese annonsene/innleggene FØR de legger i vei over hvor fantastiske priser de klarer å få samme varer for osv osv? noen som er enige med meg eller er "alle" like her inne? er bare så jeeevlig lei av unødvendige innlegg Ikke meningen å tulle til denne tråden,men det er noe jeg må få luftet ut: Er desverre mange useriøse (drittunger) her inne som bare drømmer om noen gang å eie en BMW som uttaler seg om det mest utrolige og spør og graver om alt uten at di kommer til å ha råd på minst 10år til å kjøpe noen ting som helst her inne med den ukelønnen de får hjemme hos mamma for å ta ut av oppvasmaskinen 2 dager i uka!!!!! om du henviser til meg kan du spare deg for usmakelige kommentarer som dette...blir jo bare latterlig... men sant skal sies,er ufattelig masse "småunger" som kommer med det ene å det andre å tror dem vet bedre enn alle andre...men vil nok alltids være slik på et forum som dette..er ikke til å komme unna..å merk deg tidligere i tråden,jeg leste "LITT" vell fort gjennom den før jeg skrev innlegget... jeg uttalte meg generelt og ikke om deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå