RedCab Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 bilen.... brilliant rød 318 touring. 1992 modell. ekstra utstyr: el vindu foran, takluke, airbag, abs, rollo. ellers har bilen infinity frontleppe med noko attåt står på 17" felger av et slag. Fjerna v.visker bak. relativt ny lakk bortsett fra taket. sorte skinn dørsider innvendig. Er ment å ha som bruksbil, er rustfri bortsett fra noen lakkrust flekker på innsiden av bag.luka. noen eu mangler som skal taes. planer: -taket blir lakkert opp igjen om ca 2 uker. -skifte storforinger, lenk-armer bak og br.slanger foran og noen lyspærer -mer senk, hjulstillingskontroll og godkjenne senk'en. -stivere foringer på understellet -større bremser -konstruere et eget eksosanlegg. -bytte ut stoler foran og bakseter. **visst det blir så mye feriepenger som forventet blir det e30 m3 motor:) -sorte de lykter foran. -kjøpe et sett grommere felger muligens
Glenn-Andre Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 E30 touring er morsomt, bygde om min 318 til 325 i jula. pga register havari på m40 motoren. Bilen din så meget pen ut
Magnum 310 Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Såg no fin ut dinna, Stian Hadde blitt groooomt me m3 motot Sei fra en dag du skal ned å skru da:P sann ej kan sjå den =)
RedCab Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 liten hobbykveld på jobb idag, fikk ordna noen mangler og sett over litt. -fikk skiftet bremseslanger foran -feilsøkt på ledninger til grøftelys og fått dem til å fungere igjen. -sett over hva som trengs for å bytte storforingene bak. -sveiset 2 små brister på eksosanlegget. -tektylert litt. noen små lakkrust flekker her og der, men ingen gravrust enda. Og et par shopping-bulker rundt om. men hos meg er det funksjon før form, så alt mekanisk og slite deler skal byttes ut først og fremst skal ta noen bilder underveis. skal av med bremseskivene bak og sjekke håndbr.systemet....er lang vandring på det og noe skjev fordeling av bremser på det. blir da noe å dille med på denne bilen også
Alex88 Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Du har vært litt opptatt ser jeg hehe. Både jeg og andre på bimmers venter spent på bilder
RedCab Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 jeg gravde litt i rotet idag og fant denne.... mon tro om denne kan gjøre susen på en M-motor jeg kan putte opp i touringen??
Magnum 310 Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 jeg gravde litt i rotet idag og fant denne.... mon tro om denne kan gjøre susen på en M-motor jeg kan putte opp i touringen?? ÅÅÅÅååduuu!! Ej stemme for TURBO-bygg!
RedCab Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 har skrubbet bilen innvendig...noe jeg alltid gjør etter jeg har handla bil. nå er det ca 1 uke til taket blir lakket opp igjen touringen får da bmw schwarz på taket, og forblir org farge resten brilliant rot Håper det blir en grei kombinasjon
RedCab Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 har fått en sliten startmotor. noen som har startmotor til 318 motor? Samme som i e36.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå