RedCab Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Eg har startmotor:-) Fin bil! forlanger da??
sveioen Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 300? Vet ikke hva den koster ny heller jeg...
sveioen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 300 + frakt da?? Kan få frakten med på kjøpet da Send meg adr. osv på PM om du er interesert, så kan jeg sende den.
RedCab Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 300 + frakt da?? Kan få frakten med på kjøpet da Send meg adr. osv på PM om du er interesert, så kan jeg sende den. suupert Skal sende en pm ja!
RedCab Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 jaja...høyre felg bak sprakk her på fredags natta...og jeg fikk flatt hjul så da får 17" felgene seg en pause...skal se om det kan fikses. kjøpte inn 15" mim felger med ny lakk på da Får duge så lenge
sveioen Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 skrudde startmotoren av i kveld, sender den i morgen
RedCab Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 skrudde startmotoren av i kveld, sender den i morgen sweeet
RedCab Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 da begynner snart rustpussen på bilen. et par overflate flekker på ved innstegslistene rundt om, nede på hjørnene på hjulbuene....og noe overlfate rust på bakplata ved "slepe"kroken på høyre side. skal lakke opp igjen alle flatene jeg tar rusta på 110% blir d ikke...da det er bruksbil og jeg skal gjøre det selv
Torek Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Veldig fin touring! Ikke bygg turbo..sats heller på en grom sugis
EirikL Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Må si at E30 touring har fått en skikkelig rennesanse det siste året. Kjempefin bil du har Enig med Torek i at du må satse på en grom suger i stedet for en med inhalator. Pøs på med bilder!
///MoePower Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 jaja...høyre felg bak sprakk her på fredags natta...og jeg fikk flatt hjul Jeg fikk en gang sveiset et par 18" tommers felger fordi det var sprekk i de, samt at de var litt bulk i som jeg fikk rettet ut. Felgene ble trill rund etterpå de, og merker ingen vibrasjoner eller lekkasje når de står på bilen, så det funker bare knall.
RedCab Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 blir nok e30 m3 motor etterhvert feriepenger er en fin sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå