bmwm50turbo Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 heisann sliter noe inn i hel...., med akslingen på høyre side på min 520i. den finner det for godt og bare hoppe rett ut. har byttet simmering og den splinten som liksom skal gjøre at driten ikke detter ut igjen men neida den detter bare ut igjen etter en liten tur. virker ikke som den sitter noe særlig fast inne i diffen heller. kan bare dra den ut for hånd uten omtrent og ta i. er dette normalt?? trodde man måtte nøkke og dra litt for og få de ut. har ihvertfall vært slik på de andre bilene jeg har hatt. noen som vet?? hiver hele diffen til hel...., no viss noen har en diff liggende som er bra SKRIK ut sånn at jeg kan pælme denne dritt klumpen til HEL...., takker for svar.
Frode_E30 Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Aiai.. Ja medbringeren skal sitte godt fast i diffen, jeg har alltid måtte bruke skrujern/brekkjern for å presse ut medbringeren ut av diffen.
bmwm50turbo Posted January 20, 2009 Author Posted January 20, 2009 jeg og, skjønner ikke hvorfor den ikke henger fast. har prøvd og slått den inn og den går lett inn egentlig og virker som den kommer til et punkt hvor den henger litt. er sinnsykt irriterende siden den i og forsåvidt ikke lager en lyd. bortsett fra den stikkakslingen da. skal høre med til historien at akslingen på venstre siden også virker litt slapp i fisken. kan det være at de har blitt halt inn og ut så mange ganger at de er blitt sleten der hvor splinten skal "hekte" seg?? om det er mulig da??
Recommended Posts