Gå til innhold

E30 uten hjulbrønn.

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann! Er det noen som har ett bilde av en e30 personbil hvor hjulbrønnen er blitt kappet bort? Tenkte på bilde bakfra . Driver å fundere på om jeg skal gjøre det selv eller om det blir seende dumt ut: p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er ikke mye jobb egentlig. tar ett par timer. kappe ut og finslipe. jeg har punktsveisa hele plata som jeg la inn. det som tar litt tid er og tilpasse den nye avstiveren under så den går jevnt med alle knekker osv i gulvplata bak. når det er gjort er det bare og har på rustbeskytter og karosskitt og lakere og tectylere. blir godt som gull.

blir veldig go plass med tanke på eksos muligheter og ikke minst diffbytte og fjørbytte hehe. de to gamle danskene som sto ved siden av på det ene bildet der jeg ligger under prata om mye rart når jeg tok av justeringa på fjørene bak gitt. nå blei den enda mer ubrukelig osv hehe.

mvh

Thorbjørn R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeij!

Tusen takk for svar! Da Tror jeg nok jeg begynner med det neste helg! Fant ett bittelite hull i brønnen når jeg saunfarte bilen i går, også blir det seende litt bedre ut bakfra = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...