BreitBau Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Fattern var på ringen i sommer, og der slapp det inn på både lastebiler og turistbusser.. Helt merkelig sa han..
R Andersen Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 De har blitt strengere med det å sleppe inn busser etc, så det er ikke like vanlig å møte på de der nå. Heldigvis..!
BreitBau Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Nei kan jo tenke meg åssen det er å komme i 150 gjennom en sing på motorsykkel og plutselig har du foran deg en turistbuss i 60 km/t.. Skulle bare mangel spør du meg.. Burde også vært førerkurs for å slippe utpå der, men da hade de vel ikke tjent like mye igjen og tilbudet hadde blitt dårligere..
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Nei kan jo tenke meg åssen det er å komme i 150 gjennom en sing på motorsykkel og plutselig har du foran deg en turistbuss i 60 km/t..Skulle bare mangel spør du meg.. Burde også vært førerkurs for å slippe utpå der, men da hade de vel ikke tjent like mye igjen og tilbudet hadde blitt dårligere.. Hehe. Regna nesten med at det var et slags kurs der. Å slippe hvem som helst ut på en bane ville ikke jeg følt meg for trygg på.
Ca///e Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Det er jo akkurat det det ikke er. Hvem som helst kan kjøre på Ringen uten lisens.
///FredriK.S Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Tenkte på Gatebil arrangementer og slikt.
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Tenkte på Gatebil arrangementer og slikt. Lurte på det selv også
Tam Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Nürburgring er egentlig en bomvei. Tysklands eneste tror jeg. Har kjørt der og var der sist på Oldtimer Grand Prix i august og det er en opplevelse å være der. Men obs det skjer endel stygge ulykker der. Er endel som blir drept der hvert år
Ca///e Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Skal du kjøre i Extreme eller Racingserien trenger du lisens kan det se ut til. Gammel artikkel, men mye mulig den gjelder fortsatt: http://www.gatebil.org/index.php?id=863&pageid=116
Kentan-racing.com Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Extreme. og racing og pro eventuellt semi pro drifting trenger lisens.. Men frikjøringen er open for alle.. Da må du først igjenom en sjekk med bilen.. sjekker lys og at ting sitter fast.. deriblant anlegg og batteri.. noe løst så må du fikse.. klarer du ikke fikse får du ikke kjøre.. temmeli enkle og greie regler... jeg kjørte med batteriet festa med jekkestropp i sommer.. de var litt i tvil men godkjennte siden de kunne røske hardt og det fortsatt satt fast..
Glennski Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Extreme. og racing og pro eventuellt semi pro drifting trenger lisens.. Men frikjøringen er open for alle.. Da må du først igjenom en sjekk med bilen.. sjekker lys og at ting sitter fast.. deriblant anlegg og batteri.. noe løst så må du fikse.. klarer du ikke fikse får du ikke kjøre.. temmeli enkle og greie regler... jeg kjørte med batteriet festa med jekkestropp i sommer.. de var litt i tvil men godkjennte siden de kunne røske hardt og det fortsatt satt fast.. Så det er ikke et krav om veltebur for å være med på frikjøringen?
///FredriK.S Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Nei, ingen krav på veltebur på frikjøring.
Glennski Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Nei, ingen krav på veltebur på frikjøring. Okei Men et annet spørsmål. Er det mulig å kjøre på rudskogen utenom gatebilfestivalene? Tenkte f.eks. om man bare dro dit en helg liksom. Koster sikkert noen kroner for det, men er det slik at det går an?
Ca///e Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Her er terminlisten for Rudskogen. Som du ser så er den rimelig tettpakket med arrangementer. Dessuten så er det ikke lov til å kjøre bare ved å dukke opp dessverre. http://rudskogen.no/asp/sider.asp?menyK ... 3&sideID=0
Glennski Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Her er terminlisten for Rudskogen. Som du ser så er den rimelig tettpakket med arrangementer. Dessuten så er det ikke lov til å kjøre bare ved å dukke opp dessverre. http://rudskogen.no/asp/sider.asp?menyK ... 3&sideID=0 Hehe, det var rimelig mye ja. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå