///stian Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Chip til 530DA 184hk Noen som har noen plasser å anbefale? Fant en hos Chipsenter.no som skulle gi 235hk & 500NM Noe å gå for? Tåler girkasse og driverk det? Noen som har erfaringer,innspill eller bare tips så fyr dem ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Er tidligere diskusjoner om gearkasse og chip på disse, søk, og du vil finne... Kort fortalt: -kassa er ikke dimensjonert på de tidligere versjonene, men om du chipper og ikke kjører idiot med rivstart, så bør det gå greit siden kassene har såpass sikkerhetsmargin. Automaten på disse er dog ikke av den skuddsikre typen, men de bør overleve dersom du behandler bilen med vett og ikke kjører som en 18 åring som akkurat har fått lappen TS Racing er tidligere anbefalt, de chipper også kassa slik at den tilpasses den nye chippen. Jeg skal selv chippe min hos TS Racing til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Flere jeg kjenner har chippet bilen oss TS Racing. Kjempe bra og god service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjømann Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Er det noen som vet om det er "bedre/tryggere" å chippe en 530 fra 01mod. ?? Noen forskjell på gearkassene kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Spør Kvål Auto! De er spesialister på det... Kvål Auto ligger bak Bil & Maskin på Kvål i Sandndes... Spør etter Ordin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå