T. Thøgersen Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Noen tips om hvilken clutch som kan brukes til en turbokonvertert m20b25? Effekten er usikker, men ikke no stort mer enn i underkant 300hk. Originalt er vel ikke no vits i? Tar gjerne imot oppskrift på hva som funker fra noen som har ett bra fungerende oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 viss du kikker litt på pure performance factory sine nettsider så anbefaler de original trykkplate med en 618 lamell mener jeg men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 original lamell og sachs 618 trykkplate er gull det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Eller orginal lamell med 325 ix trykkplate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Eller orginal lamell med 325 ix trykkplate Hvor mye holder dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 mener 325ix`s sin trykkplate er 30%sterkere enn vanlig 325. orginal 325 clutch holder veltil 240hk ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Eller orginal lamell med 325 ix trykkplate Hvor mye holder dette? 300-320hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Ikke dumt:) Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 original lamell og sachs 618 trykkplate er gull det! enig. den er vel specet til ca 500nm med orginal sachs lamell. deilig å kunne slure å fremdeles ha clutch som tåler litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå