88modell Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Har en 92 modell e36 320 coupe. Problemet begynte med at bilen ikke ville starte, men dette ble ordnet da det viste seg at den ettermonterte alarmen hadde svikta og etter at denne ble kobla bort statet bilen igjen. Men etter den startet fungerer ikke vinduene eller takluka? Mekanismen til rutene fungerer siden ruta går litt ned når jeg åpner døra og litt opp når jeg lukker døra for og gjøre det tett! Noen som vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Må koble sammen ledningene som trolig ble klippet når alarm ble montert. Begynne å se der tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Kommer det strøm frem til komfortreleet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Når sentrallås ikke er tilkoblet, fungerer heller ikke takluke og el-vindu (tror jeg). har sentrallås noe med alarmen din å gjøre? Dette var problemet på min bil når jeg kjøpte den. Sikringen til sentrallås var ute, og når jeg satt i ny sikring ordnet alt seg. Viss ikke så sjekk komfort-rele som nevnt, det sitter under rattstammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Når sentrallås ikke er tilkoblet, fungerer heller ikke takluke og el-vindu (tror jeg). har sentrallås noe med alarmen din å gjøre? Dette var problemet på min bil når jeg kjøpte den. Sikringen til sentrallås var ute, og når jeg satt i ny sikring ordnet alt seg.Viss ikke så sjekk komfort-rele som nevnt, det sitter under rattstammen.. Min sentrallås er ikke koblet på, og vinduer og takluker fungerer glimrende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Det er flere sikringer for å kutter sentrallås vil jeg tro. Den som var fjernet med meg hindret strøm til komfortrele, og dermed elvindu og takluke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Mulig det er sentrallåsen, den har ikke fungert etter alarmen ble koblet bort, så jeg skal sjekke dette. Noen som vet hva sentrallås er på tysk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå