M3 Yngve Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 "chip" trim fra Helgeroa funker godt det. Når jeg ser dere kjørte nå i helgen, tenker jeg fort kompressor på den nye kjærra mi også. Jævlær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Er det en ting jeg skulle ønska meg, var det at jeg kunne drifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Er det en ting jeg skulle ønska meg, var det at jeg kunne drifte Øvelser gjør mester vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Jaja det er sant, men det er ikke alle som kan trene på asfalten finnes det noe tråd om hvordan motoren er montert? eller er det all custom? hva slags understell har denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Rå lekker bil med grom motor og lyd korleis var de me montering av el-nett te motoren den har vel EWS osv.. eller flytta alt over fra e39 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Datasprut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 åja tenkte ikkje på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Jaja det er sant, men det er ikke alle som kan trene på asfalten finnes det noe tråd om hvordan motoren er montert? eller er det all custom? hva slags understell har denne? det meste er costom, jeg har alt i hode hvordan ting er gjort, så det er bare å spørre=) det sitter et litt modifisert coilover k-sport understell på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 lang svingen på 18tom rally slicks! 5.gir å fult =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 http://www.youtube.com/user/kjellerika# ... zQFxoFcATc http://www.youtube.com/user/kjellerika# ... vgd_8OM6oI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Er klar for fight til helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Rått Dere skulle vært på Flittig og kjørt drifttrening i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 jeg går og får mer og mer lyst til å putte V8 inn i E30 hvis jeg skal gjøre et nytt e30 prosjekt. En original s62 måtte jo ha vært noe det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Begynte å leike litt med tanken på en slik v8er i min og, men blei litt skeptisk når jeg fikk sett i motorrommet i kr.sand for ett par uker sia... Der var det jo ikke plass til ett kløyva fluefittehår engang!! Så ut som eksosen lå imot karosseriet på begge sider, blir det ikke nokså mye motordur i karosseriet da?? Men så jo bare syyykt artig ut å kjøre, og du sparte ikke på satsinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå