Omre Service Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Tøff bil. Synd ikke den har skilter og er godkjent. kan jo reg. den igjen men det er litt liten vits nå jeg har en til med m3 med m5 motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Så deg også på Våler i fjord, og lurte på hvem detta var for en kar For bredt gikk det! S38B38 tror jeg drar 'skinnet av pølsa', og virkelig en motor som jeg har hatt lyst til å prøve i E30Fikk du nedi B38n uten å senke traversen? hehe det er jo så morro å kjøre sånn atte:) det går ganske greit men det kunne gått bedere, det som er deilig er atte det bare går å går... 130-140 mil på bane i fjord uten problemer.. det er vel ganske bra eller? motoren går neddi uten å senke traversen hvis man bygger om bunnpanna.. det er gjort på noen, og noen har jeg senket traversen på, det er jo det lettesete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 mer motor og intriørbilder takk:Pfin bil. pen kjørestil, sånt liker vi. mvh Thorbjørn R har noen bilder men dårlig med bilder inv.. bare under byggingen er det noen få bilder jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Kul bil dette! Legg ut bilder av m3 din å da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Kul bil dette! Legg ut bilder av m3 din å da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Eg hadde faktisk vanskleg for å tru att det kunne gå så bra uten turbo det hadde vært morro med litt mere trøkk i den.. men det koster fort mye penger å få mere hester... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 må si detta er skikkelig forseggjort. driver med samme selv bare 3.6. ossen bremsekraftforsterker har du? pedalsett? btw. denne bilen fortjener jo en prosjekttråd. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 kebab killer`n ifra helgeroa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 må si detta er skikkelig forseggjort. driver med samme selv bare 3.6. ossen bremsekraftforsterker har du? pedalsett? btw. denne bilen fortjener jo en prosjekttråd. mvh Thorbjørn R bruker alt fra e30 i begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 kebab killer`n ifra helgeroa hehe jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 ossen fikk du til det om jeg tør spørre? hehe mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 ossen fikk du til det om jeg tør spørre? hehemvh hehe det er ikke noe problem det.. litt innsats så går det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 fortell da:P er det pga ombygd bunnpanne og og annen vinklel på motoren da eller? bruker fra golf 2 selv. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 har et bilde her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 det er bare legge motoren maks over på eksos siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå