Omre Service Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 gromt prosjekt... men åssen har du gjort det med bremser... driver å putter oppi vriåtter i e30'n min jeg å... blir vanlig hoved pumpe som er flyttet litt, uten bremsekraftforsterker.. håper det blit litt effekt igjen har store k-sport bemser forran og e46 m3 bremser bak med 520 e39 forr.alu kallipere hvis ikke det funker så må vi finne på noe annet sprell.. hva planlegger du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 gromt prosjekt... men åssen har du gjort det med bremser... driver å putter oppi vriåtter i e30'n min jeg å... blir vanlig hoved pumpe som er flyttet litt, uten bremsekraftforsterker.. håper det blit litt effekt igjen har store k-sport bemser forran og e46 m3 bremser bak med 520 e39 forr.alu kallipere hvis ikke det funker så må vi finne på noe annet sprell.. hva planlegger du da? ahh, jeg tenkte å bruke bare pumpa mi jeg å, men jeg har planer om å bygge den på andre siden, "i batterikassa", siden batteriet skal baki... og lage parallell-stag over... eller hyd. fra e28 m30 motor... skal ha m60b40 med chip og rak rør, og se åssen det funker... drømmen er e30 m3 chassis med s62'n oppi =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 ahh, jeg tenkte å bruke bare pumpa mi jeg å, men jeg har planer om å bygge den på andre siden, "i batterikassa", siden batteriet skal baki... og lage parallell-stag over... eller hyd. fra e28 m30 motor... skal ha m60b40 med chip og rak rør, og se åssen det funker... drømmen er e30 m3 chassis med s62'n oppi =D oki.. synes det er så stygt med den e28 pakka oppi der, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe pedal boks vis ikke dette funker.. blei enhelt vanvittig lyd i bilen min i hvertfall, med litt grov eksos. høres ut som en nascar bil egentlig.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 ahh, jeg tenkte å bruke bare pumpa mi jeg å, men jeg har planer om å bygge den på andre siden, "i batterikassa", siden batteriet skal baki... og lage parallell-stag over...eller hyd. fra e28 m30 motor... skal ha m60b40 med chip og rak rør, og se åssen det funker... drømmen er e30 m3 chassis med s62'n oppi =D oki.. synes det er så stygt med den e28 pakka oppi der, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe pedal boks vis ikke dette funker.. blei enhelt vanvittig lyd i bilen min i hvertfall, med litt grov eksos. høres ut som en nascar bil egentlig.. hehe ja, det ser ikke ut pedalboks har jeg hatt tanken på å... skal sjekke ut om dette orginale funker bra nok først... hadde e39 540 før, som jeg lagde custom-3" på... det ble rått det å. så forestiller meg åssen din er.. nesten jeg må ta meg en tur å se omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 hehe.. blir bane kjøring så fort det er klart her så da er det bare å dukke opp=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 nice... satser på å få min kjørbar til september jeg... og mer bygging i vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 nice... satser på å få min kjørbar til september jeg... og mer bygging i vinter... det blir bra=) er bare får smidd den oppi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 motor og gir er på plass, så tenkte å spørre om du har svinghjul og evt clutch liggende... finner ikke svinghjul noen steder, ikke i andre land en gang.. leter kanskje på feil sted, men gidder ikke å kjøpe nytt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 har ikke noen ekstra v8 deler.. det er litt for nytt at det kan ligge å flyte i hylla mi enda.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 hehe... det var teit... får lete videre jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 gromt prosjekt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 hallois... møtte deg på licenseday på rudskogen.. GROM vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 noen bilder fra Gatebil på våler i helgen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 bilen er nå bremset med ESS compressor kit 570hk og 650nm =) Funker rett å slett helt rått!! Takk Til Ess og PBC =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Herre min skaper!!!!!!!!!!!! Dæven døtte!!!! Hva skal man si a? Faen i helvete for en skyss!!!!!!! Stå på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå