Gå til innhold

E30V8 compressor SSP Drift/ E46 M3 GTR drift, Sjekk bilder=)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fett :)

Er det fra GoPro HD kamera du har hentet filmen fra? Isåfall, hva slags oppløsning kjørte du med?

er ikke helt sikker på hva det heter men er et litet hd kamera,firkantet grått

blei litt dårlig oppløning på denne videoen når den blei komprimert til youtube.

kjører på medium kvalitet, å det blir helt konge på tv å sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt sikker på hva det heter men er et litet hd kamera,firkantet grått

blei litt dårlig oppløning på denne videoen når den blei komprimert til youtube.

kjører på medium kvalitet, å det blir helt konge på tv å sånn..

Et sånt?

eurp_0912_02_o+gopro_hd_hero_motorsports_video_camera+stand.jpg

Isåfall, anbefaler jeg deg til å kjøre på 720p 60 frames (r3) på innstillingene. Da har du mye bedre mulighet til å spille av slow motion på morsomme situasjoner som dukker opp også. Erfaringmessig syns jeg 1080p er litt drøyt, og det gir fort litt lagg i filmen om det blir hurtige bevegelser. Fulgte litt med på GoPro forum, og der mener de 720p er ideelt.

Jeg mistenker at du har komprimert ned fila når du har redigert filmen. Alltid lag den i enten 720p eller høyere, og MPEG-4.

Hvis du vil ha rå lyd burde du montere et kamera inne i kupeen og ta bort baklokket, og heller sette på noen tynne strikker rundt kamerahuset for å holde kamera på plass. Dette gir -mye- bedre lyd. Så legger du bare lyden som owerwrite på lyden på utekamera klippet. Og på ute-kameraet burde du alltid ha det baklokket med åpne riller. Og prøv å unngå å monter det i f.eks i nærheten av vifter (f.eks på fangeren foran grillen), siden kamera påvirkes veldig i lyd, og delvis i bilde av kraftige viftemotorer. Har forsket på disse GoProene i snart et halvt år, og skal prøve tripodfester som er rett rundt hjørne nå (der kamera står helt uten kamerahus inni kupeen), og sjekke om lyden blir enda bedre.. :)

Her er forresten et utklipp av bilen din fra GoPro kamera mitt jeg monterte på Jørgen_A's E30 M3 under Gatebil:

wyvskhcltdd3yo3a615a.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg ikke sitt!! Rå bil med konge motor :) Hvordan stilte du inn kamakslingene? Justerte du under bremsing?

=) stilte de inn før bremsingen, men husker ikke helt hva talla var.. fikk hvite hva de skulle være og satt de der..

kan finne det ut om du trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...