Gå til innhold

Kappe i hattehylla på e36 coupe til to 8"

Anbefalte innlegg

her er det vel sånn at han ikke vil ha kasse i bagasjen pga dårlig plass til bagasje?veit ikke helt om det går me 2x8",men du får jo kjøpt høtalere som leverer god bass å.

Han skrive lita kasse onder kvar ta subbane, å kasse skal no selfølgeli ikkje være so store so dinna.

de du okså kan jære e no å bygge subbe i hjulbrønne, å legge et kraftigt beskytelse gitter over (sann du kan legge ting over subbe), men so e no de kjekt å ha ditta reservehjule når ponketering fyst inntreffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det vel sånn at han ikke vil ha kasse i bagasjen pga dårlig plass til bagasje?veit ikke helt om det går me 2x8",men du får jo kjøpt høtalere som leverer god bass å.

Han skrive lita kasse onder kvar ta subbane, å kasse skal no selfølgeli ikkje være so store so dinna.

de du okså kan jære e no å bygge subbe i hjulbrønne, å legge et kraftigt beskytelse gitter over (sann du kan legge ting over subbe), men so e no de kjekt å ha ditta reservehjule når ponketering fyst inntreffe

Det er det jeg mener også, reservehjulet må være med.. selv om det er 500 spenn med falc.. Det sitter en forsterker til frontsett og greier bak på ene seteryggen, men tror jeg flytter den til den ene siden, og setter mono blokka der, siden der er såpass stor, så går vel ikke den inn på siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg mener også, reservehjulet må være med.. selv om det er 500 spenn med falc.. Det sitter en forsterker til frontsett og greier bak på ene seteryggen, men tror jeg flytter den til den ene siden, og setter mono blokka der, siden der er såpass stor, så går vel ikke den inn på siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ja. men super duper harry det blir ikke noe fintXD

sant det, men di syns jo ikke igjennom ruta som er tonet lell da.. Men planen var å gjennomføre interiøret med litt blankt, har jo alle infatninger til elruter osv i sånt.. eneste som blir harry er di to led pærene jeg skal ha inn, setter øverst i sotkoppen, for folk er ikke noe snille imot interiøret når di skal røyke i fylla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med og bygge om hatthylla litt slik at magnetene heller litt fremover vis du skjønner??

eller bruke pioneer sine tynne elementer: http://www.pioneer.no/no/products/25/13 ... index.html de trenger ikke store kassa;)

Skjønner hva du mener, lage ringer i mdf eller noe noe som er si 7cm på baksiden og 1 på fremsiden..? også lage til i glassfiber ifra ringen eller noe og ut så det gikk jevnt opp til hullene, og bare spraye på lim og stramme filten etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...