Steffen89 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Er det mulig å kunne kappe hull i hattehylla så en får satt to 8" oppned, for så å lage en liten tett kasse under hver? eller er det bare noe jeg kan gi f i? Kunne tenkt meg å hatt bagasjerommet til andre ting denne gangen.. vurderer disse: http://iceaudio.no/index.php?func=varei ... c5d6d48288 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 å sette dissa subbane der oppned i hattehylla, tvila ej sterkt på at de går, me tanke på avstande til ruta. de du kan jære e å bygge ei kasse so dinne, åso teke du bassrefleks røra i hatte hylla. so skrur du bære kassa fast oppi hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 her er det vel sånn at han ikke vil ha kasse i bagasjen pga dårlig plass til bagasje?veit ikke helt om det går me 2x8",men du får jo kjøpt høtalere som leverer god bass å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 her er det vel sånn at han ikke vil ha kasse i bagasjen pga dårlig plass til bagasje?veit ikke helt om det går me 2x8",men du får jo kjøpt høtalere som leverer god bass å. Han skrive lita kasse onder kvar ta subbane, å kasse skal no selfølgeli ikkje være so store so dinna. de du okså kan jære e no å bygge subbe i hjulbrønne, å legge et kraftigt beskytelse gitter over (sann du kan legge ting over subbe), men so e no de kjekt å ha ditta reservehjule når ponketering fyst inntreffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 her er det vel sånn at han ikke vil ha kasse i bagasjen pga dårlig plass til bagasje?veit ikke helt om det går me 2x8",men du får jo kjøpt høtalere som leverer god bass å. Han skrive lita kasse onder kvar ta subbane, å kasse skal no selfølgeli ikkje være so store so dinna. de du okså kan jære e no å bygge subbe i hjulbrønne, å legge et kraftigt beskytelse gitter over (sann du kan legge ting over subbe), men so e no de kjekt å ha ditta reservehjule når ponketering fyst inntreffe Det er det jeg mener også, reservehjulet må være med.. selv om det er 500 spenn med falc.. Det sitter en forsterker til frontsett og greier bak på ene seteryggen, men tror jeg flytter den til den ene siden, og setter mono blokka der, siden der er såpass stor, så går vel ikke den inn på siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 her er det vel sånn at han ikke vil ha kasse i bagasjen pga dårlig plass til bagasje?veit ikke helt om det går me 2x8",men du får jo kjøpt høtalere som leverer god bass å. Han skrive lita kasse onder kvar ta subbane, å kasse skal no selfølgeli ikkje være so store so dinna. de du okså kan jære e no å bygge subbe i hjulbrønne, å legge et kraftigt beskytelse gitter over (sann du kan legge ting over subbe), men so e no de kjekt å ha ditta reservehjule når ponketering fyst inntreffe Det er det jeg mener også, reservehjulet må være med.. selv om det er 500 spenn med falc.. Det sitter en forsterker til frontsett og greier bak på ene seteryggen, men tror jeg flytter den til den ene siden, og setter mono blokka der, siden der er såpass stor, så går vel ikke den inn på siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 du kunne jo bare laga en tyn kasse og satt den helt inntil seteryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Du kan få en god pris på dem her. http://iceaudio.no/index.php?func=varei ... c5d6d48288 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Var noe sånt jeg hadde tenkt meg.. Men gjerne andre veien:P litt harry er lov:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 litt ja. men super duper harry det blir ikke noe fintXD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 litt ja. men super duper harry det blir ikke noe fintXD sant det, men di syns jo ikke igjennom ruta som er tonet lell da.. Men planen var å gjennomføre interiøret med litt blankt, har jo alle infatninger til elruter osv i sånt.. eneste som blir harry er di to led pærene jeg skal ha inn, setter øverst i sotkoppen, for folk er ikke noe snille imot interiøret når di skal røyke i fylla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Andre veien? Blir det i det hele tatt plass til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Andre veien? Blir det i det hele tatt plass til det? Tror det skal gå med lave magneter... Men skal legge ut bilder da jeg begynner med det... Får mye ut av plassen i den lille tre'ern da vettu:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 hva med og bygge om hatthylla litt slik at magnetene heller litt fremover vis du skjønner?? eller bruke pioneer sine tynne elementer: http://www.pioneer.no/no/products/25/13 ... index.html de trenger ikke store kassa;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 hva med og bygge om hatthylla litt slik at magnetene heller litt fremover vis du skjønner??eller bruke pioneer sine tynne elementer: http://www.pioneer.no/no/products/25/13 ... index.html de trenger ikke store kassa;) Skjønner hva du mener, lage ringer i mdf eller noe noe som er si 7cm på baksiden og 1 på fremsiden..? også lage til i glassfiber ifra ringen eller noe og ut så det gikk jevnt opp til hullene, og bare spraye på lim og stramme filten etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå