andreee Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 wicky , jeg har en mercedes med skilt stående her , skal til eu enten dette året den 4 mnd eller 1 år og 4 mnd.. , om det er interesant? en stv med hengerfeste litt el i bilen ; hva som er galt er : bremser sikkert kast , og frontrute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 merce og stasjonsvogn er alltids interessant...bilder?motortype?farge?automat?rust?kjørbar?PRIS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 kan sende bilde på mms , motortype 2,5 diesel , farge er rød TRENGEr boning , manuell , kjørbar , rust er det ikke så mye av nei , litt i kanal så jeg men lett fiksbart.. , pris 5000 tenkte jeg meg... er eu ok til 30/04/09 send meg sms 91648820 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 hmm..iphone funker dårlig med mms..hehe:p får du sendt på mail/pm?stasjonsvogn..hvordan er interiøret?hva var elektrisk på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 du vet at du kan sende mms til epost adresse? slik at du får lagt det inn her? blir litt dårligere kvalitet en kabel.. men, da får du iværtfall bilder her.. så slipper du å sende en haug med mms istede for nr. skriver du epost adresse, eller lagrer din egen epost som bruker og sender til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg