cato320 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Hei Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min. Tok noen bilder en kveld, så bilen synes ikke altfor godt da.. Får legge ut noen fler senere ------------------------------------------------------------ Kan vel egentlig flyttes til salg siden.. men vet ikke hvordan jeg gjør det Bilen skal nå prøve å selges til fordel for husbygging. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2104885 Prisen er satt til 139.000kr Pris kan diskuteres! HEFTELSER PÅ BILEN VIL BLI SLETTET VED SALG! Bilen er en 2001Mod Bmw 520D. Den bruker nå mellom 0.45 og 0.50 på langkjøring Bilen har rullet 180000km og er fortsatt like god Det er byttet slitedeler på bilen og det er kvitteringer på alt dette. Om det skal være noe så er det bare å spørre!. Men her kommer iallefall noen bilder=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 hum, du mener du ville vise oss lys effekten på snø samt et bybilde samt et bilde tatt i mørket med blitz, noe alle vet er et stort no no? bilen er sikkert fin den, men få tatt noen bilder i dagslys/skumring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Var ikke mye å se her, nei Henger meg på PenguiN og ber om bilder tatt i dagslys, slik at vi kan se gliset ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 hum, du mener du ville vise oss lys effekten på snø samt et bybilde samt et bilde tatt i mørket med blitz, noe alle vet er et stort no no? bilen er sikkert fin den, men få tatt noen bilder i dagslys/skumring Hehe.. ser den Men skulle bare teste ut kameraet til en kompis Testet dette sent på kvelden, og da ble dette resultatet Skal nok få lagt inn noen dagsbilder snart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Bump.. 139? er det så ille pris da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 grunnen til at du ikke får noe respons er vel at denne er skikkelig feilposta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 hehe det kan hende:p Hvordan flyttet jeg denne da? Var egentlig en post om bilen men så bestemte jeg meg for salg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå