Alex88 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 må vel gå ann og få til et treff utenom gs og slik og? bare møtes til litt snakk og kos et sted? Det hadde vært noe det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 må vel gå ann og få til et treff utenom gs og slik og? bare møtes til litt snakk og kos et sted? Det hadde vært noe det ja Tenker på organisert via bmwccn avd øst eller gjennom bimmers.no/generelt? Om noen ønsker via bmwccn avd øst er muligheten for forslag hjertlig velkommen ellers er en annen muligheten og stille til valg på årsmøtene og kan være med påvikre aktiviteten i større grad . Har det vært kose treff på noen fredagskvelder ved inativ fra medlemmer i bmwccn hoved klubben på mikrobryggeriet i Oslo. Ellers så skjeer det generelt mye aktiviter fra bmwccn for de som sjekker terminlistene . Ellers har det vært via bimmers tråder, vært både bimmers.no treff i Drammen og Oslo. Men som regel vært de samme som hele tiden som har dratt disse igang. Ikke vært særlig til oppmøte i Oslo men Drammen har det kommet endel da. Ellers så er de få gangene jeg har vært innom fjordparken i Drammen seinkvelds vært opptill 10-15 bimmere samlet på det meste, for slå av en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Kom sikkert etter deg. Kom ca 20.10 Hadde nok sagt hei til deg og... Møtte sjøbuse her for litt siden med ny turbo... Han hadde både søt jente og bikkje i bilen.. Trodde ikke det kom bikkje inn i 7ern:-) fikk brukt noe penger der jeg også. flott tiltak. men dårlig utvalg av deler jeg ville ha da. hehe. ja vi dro rett før 20:00 jeg skulle hjem til ho "søte jenta og bikkja" hunden får ikke gå løs i bilen nei. og den løftes opp og settes i buret. den får ikke hoppe inn selv. det kan gå hardt utover både lakk og skinn : hehe. er en stund siden jeg møtte deg nå da. du kjørte bak meg først. og brått blåste du forbi bilen gikk bra nå da. men den gikk jo bra før også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Fikk brukt litt selv, ble jaggu ny frontfanger til touringen Bra opplegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå