Eirik Viste Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Hvis du kan komme til Birkeland utenfor Kristiansand i helgen kan du hente et engelsk karosseri som er plukket for karosserideler/takluke. Du må ha henger. Ikke kollisjonsskadet. Lite rust. Ikke vent. Hvis det ikke er interesse blir bilen kappet i mindre deler og kjørt til fyllingen. NB: Bilder finnes under min annonse der en 328i coupé selges i deler. Eirik. 92 22 65 44.
Zeeks_Racing Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 det er vel ikke rullende karrosseri? (fprstilling / bakstilling etc)
AlXz Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Huggern tar den hel om den er helt ribbet. Kun metall, ikke hjul/aksler osv. (Gjør ihvertfall det her, ellers så skulle dem ha 500kr for å ta den imot... mulig den må være momset men..) Er jo fint om noen vil ha den også da Forresten. Åssen er det med rust på bakskjermer og bakplata (den under luka, sjekka under pakningen??) Aleksander
Eirik Viste Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 Det blir ikke et rullende karosseri, fordi for og bakstillingen fra min 320 er helt fine. Blir nok tatt vare på. Har også tenkt på å skjære ut bakstykket. Måtte skifte det ut på en annen bil som var helt opprustet der. Og det er mange andre E36 som har det samme problemet. Kanalene er også helt fine. En kar er interessert i innerskjermen,fjærtårnet og ramme på høyre side. Men vinkelsliperen blir kanskje tatt fort fram.
Eirik Viste Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 Det ligger mange blider av bilen på min annonse der det står E36 328i Coupé i deler. Det er fullt mulig å kjøpe hele karosseriet rimelig med alle karosseridelene intakt. Eirik.
Recommended Posts