baekken Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Her er noen bilder av min bil. Her er noe av det jeg har kostet på den: - 19" M6 felger- - 18" vinterhjul (husker ikke navnet) - 4 supersport eksosrør - tonede ruter i hele bilen - lakkering av lister rundt vinduer i svart blank Har ikke så mange bilder med sommerhjul, men kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 aah, nydelig bil du har der! hvilken hvitfarge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 aah, nydelig bil du har der! hvilken hvitfarge er det? litt usikker på hva den heter faktisk men det kan jeg sjekke! er vel ikke alpine hvite tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg har alpinahvit II på min e30, så derfor jeg lurte.. Men flott skyss du har der ja. Kompis av meg har E61 525d, en drøm å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg har alpinahvit II på min e30, så derfor jeg lurte.. Men flott skyss du har der ja. Kompis av meg har E61 525d, en drøm å kjøre! Jeg er veldig fornøyd mangler bare lappen nå! er igjen 1 mnd ca.. Enig med deg der, bilen er en drøm å kjøre vurdere å chippe den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg har alpinahvit II på min e30, så derfor jeg lurte.. Men flott skyss du har der ja. Kompis av meg har E61 525d, en drøm å kjøre! Jeg er veldig fornøyd mangler bare lappen nå! er igjen 1 mnd ca.. Enig med deg der, bilen er en drøm å kjøre vurdere å chippe den! Det må jeg si var en ganske brukbar førstebil, om ikke du har mista lappen da.!! Chipping er vel kanskje ikke dumt nei.. blir den enda kjappere og sterkere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 E60 er altså nydelige biler! misunner deg denne! må jo være forferdelig kjipt å ha en så flott bil, og ikke ha lappen! kan jeg være så frekk å spørre hvor du har gjort av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Står på Grymyr den her? Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 E60 er altså nydelige biler! misunner deg denne! må jo være forferdelig kjipt å ha en så flott bil, og ikke ha lappen! kan jeg være så frekk å spørre hvor du har gjort av den? Bare venter jeg nå Gjort av lappen eller bil mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Står på Grymyr den her? Nydelig bil! Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Rå bil! Perfekt fargevalg og M6 kler E60'n bra syns jeg Jeg chippet min tidligere 525d hos ESS og resultatet ble bare sinnsykt bra. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Det var ett stk. sinnsykt fin E60! Grattis:) Vil tro du er rimelig utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg har alpinahvit II på min e30, så derfor jeg lurte.. Men flott skyss du har der ja. Kompis av meg har E61 525d, en drøm å kjøre! Jeg er veldig fornøyd mangler bare lappen nå! er igjen 1 mnd ca.. Enig med deg der, bilen er en drøm å kjøre vurdere å chippe den! Det må jeg si var en ganske brukbar førstebil, om ikke du har mista lappen da.!! Chipping er vel kanskje ikke dumt nei.. blir den enda kjappere og sterkere! neida, fyller 18 i mars Ja hadde vært artig med chipping tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg har alpinahvit II på min e30, så derfor jeg lurte.. Men flott skyss du har der ja. Kompis av meg har E61 525d, en drøm å kjøre! Jeg er veldig fornøyd mangler bare lappen nå! er igjen 1 mnd ca.. Enig med deg der, bilen er en drøm å kjøre vurdere å chippe den! Det må jeg si var en ganske brukbar førstebil, om ikke du har mista lappen da.!! Chipping er vel kanskje ikke dumt nei.. blir den enda kjappere og sterkere! neida, fyller 18 i mars Ja hadde vært artig med chipping tror jeg Jeg fikk rundt 225hk og 540nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå