baekken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg har alpinahvit II på min e30, så derfor jeg lurte.. Men flott skyss du har der ja. Kompis av meg har E61 525d, en drøm å kjøre! Jeg er veldig fornøyd mangler bare lappen nå! er igjen 1 mnd ca.. Enig med deg der, bilen er en drøm å kjøre vurdere å chippe den! Det må jeg si var en ganske brukbar førstebil, om ikke du har mista lappen da.!! Chipping er vel kanskje ikke dumt nei.. blir den enda kjappere og sterkere! neida, fyller 18 i mars Ja hadde vært artig med chipping tror jeg Jeg fikk rundt 225hk og 540nm hvor gjorde du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg har alpinahvit II på min e30, så derfor jeg lurte.. Men flott skyss du har der ja. Kompis av meg har E61 525d, en drøm å kjøre! Jeg er veldig fornøyd mangler bare lappen nå! er igjen 1 mnd ca.. Enig med deg der, bilen er en drøm å kjøre vurdere å chippe den! Det må jeg si var en ganske brukbar førstebil, om ikke du har mista lappen da.!! Chipping er vel kanskje ikke dumt nei.. blir den enda kjappere og sterkere! neida, fyller 18 i mars Ja hadde vært artig med chipping tror jeg Jeg fikk rundt 225hk og 540nm Hvor gjorde du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Ess Tuning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Ess Tuning! mye ga du for det? beklager for svaret jeg sendte flere ganger. Pc'en som klikket litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Ess Tuning! mye ga du for det? beklager for svaret jeg sendte flere ganger. Pc'en som klikket litt Vet ikke pris da dette ble gjort av forrige eier på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Ikke at det har noe betydning i denne sammenheng, men syntes det så litt kjent ut "rundt" bilen Har jeg rett hvis jeg kobler stedet til en viss X5? Flott denne E60 og forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Ess Tuning! mye ga du for det? beklager for svaret jeg sendte flere ganger. Pc'en som klikket litt Vet ikke pris da dette ble gjort av forrige eier på bilen Og hvordan syns du bilen går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Ikke at det har noe betydning i denne sammenheng, men syntes det så litt kjent ut "rundt" bilen Har jeg rett hvis jeg kobler stedet til en viss X5? Flott denne E60 og forresten! Det stemmer det vettu det er fattern sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Ess Tuning! mye ga du for det? beklager for svaret jeg sendte flere ganger. Pc'en som klikket litt Vet ikke pris da dette ble gjort av forrige eier på bilen Og hvordan syns du bilen går? Bilen går som en kule Samtidig som man sitter romslig og avslappet i kupèen! Tror nok det blir senk til våren, da bilen virker litt "vassen" ved hard svingkjøring, M-sport senk er tross alt ikke all verdens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Ess Tuning! mye ga du for det? beklager for svaret jeg sendte flere ganger. Pc'en som klikket litt Vet ikke pris da dette ble gjort av forrige eier på bilen Og hvordan syns du bilen går? Bilen går som en kule Samtidig som man sitter romslig og avslappet i kupèen! Tror nok det blir senk til våren, da bilen virker litt "vassen" ved hard svingkjøring, M-sport senk er tross alt ikke all verdens Nei, den er litt myk i svinger.. men skal ikke slite ut dekka heller da! trur jeg kommer til å ta det rolig i svinger Veit bare ikke om jeg skal koste på chipping eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Du går vel på skole også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Du går vel på skole også? Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 pent! vinterfelgene ligna på TSW Catalunya foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Bortskjemte jævel:P Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 lekker bil/bilpark dere har! mammaen din som kjører merche eller? Hartge x5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå