Glennski Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Hei. Har sett flere E36 med lys i lysvelgeren. Er det sånn på alle E36? Har tatt ut min men kan ikke finne noen holder for lyspære.
laxen Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 har en 98' sedan, men der streika lyset nylig. Bare rundt bryteren, så tenker det er ei pære inni der en plass.
Glennski Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 har en 98' sedan, men der streika lyset nylig. Bare rundt bryteren, så tenker det er ei pære inni der en plass. Får demontere en gang til og se litt bedre etter da
Scampi Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Les her: http://www.bimmerdiy.com/diy/e36lightswitchrem/ På bilde nr. 5 ser du en liten svart, rund sak rett under pluggen til tåkelysene. Den skal dras rett ut og der sitter det en liten pære. Bytt og voila!
Glennski Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 Les her: http://www.bimmerdiy.com/diy/e36lightswitchrem/På bilde nr. 5 ser du en liten svart, rund sak rett under pluggen til tåkelysene. Den skal dras rett ut og der sitter det en liten pære. Bytt og voila! Flott Var akkurat ute og fant ut hvordan jeg skulle gjøre det Takker for svar folkens
///Mysild Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 mens du er inne på lys, så vet du vel også at det skal være lys i "luftpanelet"? altså der du velger varme, kulde, viftefart og sånt også pæra koster vel 80 kroner eller noe...
Glennski Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 mens du er inne på lys, så vet du vel også at det skal være lys i "luftpanelet"? altså der du velger varme, kulde, viftefart og sånt også pæra koster vel 80 kroner eller noe... Jada, der har jeg lys Var kun i lysvelgeren jeg manglet
///Mysild Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 men det er bra... bytte selv alle pærene i bilen i sommer godt jeg fikk gratis pærer på jobb... utrolig hvor mange pærer som tar kvelden etter 15 år
Glennski Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 men det er bra... bytte selv alle pærene i bilen i sommer godt jeg fikk gratis pærer på jobb...utrolig hvor mange pærer som tar kvelden etter 15 år Hehe, det er sant. Har nå byttet alle interiørpærene i bilen, bortsett fra nødblinken
///Mysild Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 den må du kjøpe ny hvis ikke du er veldig flink til å knote med loddebolt eller huggeren
Glennski Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 den må du kjøpe ny hvis ikke du er veldig flink til å knote med loddebolt eller huggeren Ja okei Da vet jeg det også
Scampi Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Lodding er jo kos Bare ikke få flussmiddel på øyet...har flashbacks fra serviceelektronikk-linja
Glennski Posted January 21, 2009 Author Posted January 21, 2009 Lodding er jo kos Bare ikke få flussmiddel på øyet...har flashbacks fra serviceelektronikk-linja Hehe, loddet en del på elektronikk-linja selv Men er ingen ekspert er jeg redd
Scampi Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Lodding er som å sykle, tror jeg... En stund siden jeg gikk der, men husker det greit.
Recommended Posts