nimitz Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Tenkte og være tidlig ute for kjøp av 4 nye sommerdekk. Har brukt en del tid på og finne tester og erfaringer andre har med forskellige dekk. Det jeg tidlig merket meg var at Goodyear hadde et dekk som kom veldig godt ut og som hadde de egenskapene jeg var ute etter. Det heter Goodyear Eagle Fi Asymmetric. Dim jeg skal ha er 235/45 17. Sendte forespørsel på pris til flere dekkforhandlere. Det varierte noe på men den lå mellom 9000 - 10000 kr ferdig pålagt. Det blir at jeg kjøper dem fra Dekkonline.com. Der vil de samme dekkene ferdig pålagt bli i underkant av 6000 Kr. Det blir noen tanker bensin jeg kan kjøpe for DEN prisforskellen.
maurtin Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Har gjort samme undersøkelser selv. En stund lurte jeg på å skaffe meg dekkomleggingsutstyr og balanseringsmaskin da lokale versted ikke ville legge om dekk som ikke var kjøpt hos dem. 4 nexendekk havnet på kr ca 5000kr ferdig omlagt og balansert lokalt, mens på nett kunne jeg få de samme dekka på døra for kr 2500kr, men måtte da få noen til å legge om..
nimitz Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Nå har jo dekkonline.com også sammarbeid med forskellige dekkverksted som legger på dekkene for en overkommelig pris. Er bare og klikke seg inn på "søk dekkverksted" på sidene deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå