Frode_E30 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 eg ville tatt av fordeler lokket og sjekka om kammen står på merket og sett på veiva om den står på merket sitt.evnt ta ut tennplugg på syl 1 og se om stemplet står på topp. O/T merket står ca 120grader feil fra der den faktisk er O/T. Det virker som om triggerhjulet er montert feil, men det går jo ikke pga styretappen.. Register reima står på merkene, det vet jeg. Virker nesten som et slikt tilfelle; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=107672&highlight=
e30 tic Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 anyone? eg fikk pm'en din. tenkte å svare deg der med bilde men har ikke fått tid. har du sett på prefacelift noen gang? som ikke har 60-2 hjul, den har en liten magnetføler på dynamo siden, i holderen til den føleren er det et hakk som passer overens med OT merket på triggerhjulet ditt. mener det hakket er der på facelift motorer også når du sier det står feil har du kansje hatt OT merket på 60-2 triggeren? edit: beklager så ikke s.1 før etterpå
ehrnst Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 jeg monterte 60-2 på min b23. der stemte merkene på det dekslet hvertfall. Sikker på at kamen din står rett da?
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Takker for svar, har nå funnet ut at triggerhjulet mitt er skrudd fast 120grader feil. Hvordan i helvette det går ann vet jeg ikke, skal godt gjøres siden det er sporkile på register drevet og styretapp på triggerhjulet (reimhjulet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå