Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der er det dekselet ikkje sant? Det er eit merke, men eg stoler ikkje på anna enn det som står på blokka oppe til høgre for veivhjulet...

Skrevet
Det der er det dekselet ikkje sant? Det er eit merke, men eg stoler ikkje på anna enn det som står på blokka oppe til høgre for veivhjulet...

Da må man jo skru av motordekslene for å sjekke tenninga???

Det kan ikke være rett.

Det er bilde av det minste dekslet. Der føleren for diagnosepluggen står.

Skrevet

Korfor spør du når du skal diskutere på det? ;) hehe

Eg har aldri gjort dette i andre tilfeller enn når eg har skifta topp pkn på min b25...så er nokk derfor eg går etter merket på blokka når dekselet alikavel er av...

;)

Skrevet
Korfor spør du når du skal diskutere på det? ;) hehe

Eg har aldri gjort dette i andre tilfeller enn når eg har skifta topp pkn på min b25...så er nokk derfor eg går etter merket på blokka når dekselet alikavel er av...

;)

Er jo ikke register reima jeg skal skifte :shock: Den er selfølgelig på merkene.

Men skal sjekke med tenningslampe om tenninga på sprutet er rett justert, og da må jeg finne merket........

Skrevet

Ole§ksr, og måtte demonterer dekslet for å finne ut om den er timet riktig, hørtes tungvint ut. Trådstarter prøver ikke å diskutere, men du mangler åpenbart noen fakta som er vesentlige.

Stripen, er som ehrnst sier, tenningsmerket. Dette er godt nok i masse vis! Så vet alle det : )

Skrevet
Ole§ksr, og måtte demonterer dekslet for å finne ut om den er timet riktig, hørtes tungvint ut. Trådstarter prøver ikke å diskutere, men du mangler åpenbart noen fakta som er vesentlige.

Stripen, er som ehrnst sier, tenningsmerket. Dette er godt nok i masse vis! Så vet alle det : )

hehe, takk.

Lurte pga det dekslet som står på motoren nå mangler merket.

Skal bytte til det dekslet jeg har tatt bilde av.

Skrevet

Veit jo det, eg fortalde berre det eg har gjort når eg har skifta topp pkn :)

• 1 month later...
Skrevet

HVOR er merket på 60-2 triggerhjulet som skal stå mot merket på dekselet?

Fant det lille O/T merket på triggerhjulet, men det stemte ikke i det hele tatt.. Det var ca 120 grader feil.

Skal ikke O/T merket stå rett mot merket på dekslet når tenning er låst på null grader?

Virker som triggerhjulet er skrudd fast 120 grader feil, men det går jo ikke siden det er en tapp den skal stå i og kun kan monteres på en måte..

Forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...