///christian Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Eiker Motorshop solgte tidligere M3 front og bakfanger for montering på original E30.Du kan jo prøve maile dem for å høre om de har bilder? Jepp, sendte nå nettopp. Men vil høre litt av deres meninger, folk rundt på forumet, hvordan dere synes en 'orginal' e30 vil bli med m3 front og bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Det jeg kan huske er at det faktisk så ganske bra ut, bare synd jeg ikke tok vare på noen av mine gamle kataloger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Det jeg kan huske er at det faktisk så ganske bra ut, bare synd jeg ikke tok vare på noen av mine gamle kataloger. Vet du hvilke felger jeg burde gått for og sideskjørt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Fikk mail ifra de nå, de hadde ikke noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Har ikke anelse om pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå