Galro Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Om du synes det å kjøre i Oslo høres skremmende ut, burde du passe deg for å parkere. Rådyrt, trangt om plassen, uforstålig skilting og hissige parkeringsvakter gjør det til en lite koselig opplevelse. verre med feks københavn Eller Praha!
Gunnar Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Har kommet frem til det, at jeg parkerer bilen i oslo en plass. Så tar jeg taxi ditt jeg skal. Oslo sentrum er ikke en plass å kjøre bil for normale folk Har du navi så går det helt greit, hvis ikke tar det en stund før man blir fortrolig med hvor man skal. Oslo er ingen sak.verre med feks københavn Til å være en liten drittby med en halv million innbyggere, så er Oslo fullstendig håpløst. Det er ikke noe verre å kjøre i 10-millionersbyer..
///stian Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Hehe så det er så pass, kjørte i oslo i sommer. Kan ikke si det var en kjekk opplevelse Taxi er fint, skal til reptilparken og et sånn kjøpe senter (kjerringa:() så da blir d nok å ta taxi rundt. Bare gjelder å huske hvor jeg parkerte Kjører om 6 timer
Andreas1 Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Beregn deg litt tid for å nå frem i tide hvis det er noe du skal rekke i byen, for - Det snør det snør, tiddelibom...
///stian Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Får vel ta noen bilder av road tripen min å legge ut:p
Der Barockengel Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Men kommer det 30-50cm nysnø på kort tid, skal det bare noen få dårlig forberedte utenlandske vogntog til, før kaoset er en realitet... 30-50cm nysnø er nok mye mer enn hva som behøves for at noen skal få vansker: Vogntog slet med føret - både E18 og E39 i Agder-fylkene har vært stengt i perioder i kveld. Det varslede snøværet begynner på Sørlandet fredag kveld og forplanter seg gradvis nordover. Langs kysten vil nedbøren komme som regn.
Andreas1 Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Snør det ennå? Nope. Sluttet, så nå er det fritt frem Edit; Kommer noen små fjoner, men ikke noe skummelt enda God tur.
Gunnar Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Det skal begynne ganske snart, og snø hele lørdagen, så du treffer det nok rimelig godt på østlandet..
Andreas1 Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 We-hee!!! Nå er det kommet 15cm og det laver ned både loddrett og vannrett. Kommunen har kjørt vekk det meste fra sentrumsgatene etter forrige snøfall og noen dager med varmegrader ordnet mye av restene, så det går foreløpig helt utmerket an å ferdes rundt. Bra dette ikke er en mandag morgen
ehrnst Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 jeg befinner meg nå noen mil nord for oslo i forbindelse med rally hadeland. her har det kommet opp mot 30-40cm. blir det litt kaldere i oslo nå så er det i gang igjen hørte akkurat av en som kjører på e18 at det er ca 20cm snø i veibanen ved sande, drammen, lier etc
Gunnar Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Har kommet helt sykt med snø her ihvertfall.. Bor bare et par minutter fra Statoil Kopstad (Hortenavskjøringen fra E18). Snør og snør og snør.. og har gjort det helt siden i natt. Ser snart ikke ut av vinduene lenger..
hylle Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Kjørte dette strekket idag, starta kl 2 og kom frem halv 8.. eehh! Glad jeg kom frem for og si det slik!..
Hyggmaister Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Faen, skulle kjørt dette nå ja!! Kom akkurat hjem, var faen ren stålis på hele motorveien! Gled ut bare jeg girte fra 5 til 4 i 70! Ga jeg pådrag i 4 gir på 16-1700 rpm var det ut i full hjulspinn...herre!! .... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå