///Martin Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Her en dag begynte bremselampen(den røde ved siden av parkbremsen) i instrumenta på 520`n min å lyse. Jeg tenkte da automatisk at bremseklossene var gåen MEN kan det være noe annet?? Bare lurer slik at jeg er sikker før jeg går til innkjøp av nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 om det er bremseslitasje lyset som lyser så kan det jo være el.feil også, så ville sjekket slitasjen på klossene før jeg bestilte noe om jeg var deg ja. sitter føler på venstre framhjul og høyre bakhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 kan gått hende det bare er føleren som er el.feil med.. sitter vel en på høyre bakhjul å en på høyre framhjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 kan gått hende det bare er føleren som er el.feil med.. sitter vel en på høyre bakhjul å en på høyre framhjul.. som skrevet over så er det vel venstre framhjul og høyre bakhjul siden følerne sitter diagonalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Takk for svar. Skal ha meg en dugnad på bilen i løpet av uken, da får vi se hva som er galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelle123 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Sjekk også bremsevæskenivå i beholderen. Ved feil på slitasjevarsler kan man kutte ledningen ved klossen og koble de to tynne ledningene sammen, lyset forsvinner, men man har da ikke varsler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå