lagrinn Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 hei hei Tenkte og bytte ut 1-din spilleren min med en dobbel din navi enhet av dette slaget http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Men hvordan er det og flytte klimaanlegget ned slik det er på e-46 med original navi? er dette noe mann setter inn der hvor jeg har en "skuff" nå eller må jeg bytte ut hele konsollen? Hvor får jeg tak i dobbel din ramme til og sette spilleren i? Takker får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 hei. du må bytte den rammen rundt nede. lurer på om jeg har en slik liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 men når det er sagt så tror jeg du skal slite med å finne en ramme som gir deg mulighet for å integrere den, og bak klimaen så er det ikke så mye dybde, ville jekket ut klimaen og målt hvor mye du hadde å gå på FØR du kjøper pioneer enheten. bare for å være sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 stemmer, ingen andre som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 det eneste jeg har sett som blir noen alla 2 din er at det er montert en skjerm, kun skjermen og en hoved enhet i baggasjen. slik jeg kan huske da jeg byttet til org navi på min så var det ikke så mye å gå på bak klima enheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 det eneste jeg har sett som blir noen alla 2 din er at det er montert en skjerm, kun skjermen og en hoved enhet i baggasjen.slik jeg kan huske da jeg byttet til org navi på min så var det ikke så mye å gå på bak klima enheten. Stemmer, veit noen om noen som selger denne i norge? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... %26otn%3D4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Har lest DIY om dette før. Du må trolig skjære bort en del bak der den nye spilleren skal sitte pga. dybden, men er flere som har montert dobbel DIN i E46 så skal jo være relativt greit å få til. A/C-kontrollen trenger en ny ramme for å flyttes ned, som nevnt tidligere. Har ikke sett den dobbel-DIN rammen solgt noen andre steder enn E-bay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 etter og ha sett inne på e46fanatics forumet, så har jeg skjønt det slik at man må skjere i luftekanalen til beinvarmen får og få dette til ja, ser ganske greit ut, viss noen lurer så si ifra så poster jeg linkene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg har installert en 2 din pioneer i min e46 cab. Jeg måtte skjære en del i luftanlegget bak og lage hele luftanlegget mindre. Jeg måtte også lage en ny styrepine for luftkanalene som går ned til beinvarmene. Er en god del jobb men syntes det ble veldig bra til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Legger ut denne linken http://www.janus-design.net/english/e46 ... /index.php noen som vet om noen selger slike ting i norge? eller tilsvarende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 De selger hele ombygnings kittet fra 1din- 2din på bilradiospesialisten:-) eneste som mangler er klimatecontrole relocatings kittet men det er å få hos bavaria eller gsbildeler. Edit: lagt med link http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6792&katid=628&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Takker, ja jeg fant d etterhvert har laget en egen mix her jeg, hentet spiller fra pioneer i dag så nå er d montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå