Gå til innhold

Bytte ifra 1din til dobbel din på e-46

Anbefalte innlegg

hei hei

Tenkte og bytte ut 1-din spilleren min med en dobbel din navi enhet av dette slaget

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

Men hvordan er det og flytte klimaanlegget ned slik det er på e-46 med original navi?

er dette noe mann setter inn der hvor jeg har en "skuff" nå eller må jeg bytte ut hele konsollen?

Hvor får jeg tak i dobbel din ramme til og sette spilleren i?

Takker får svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste jeg har sett som blir noen alla 2 din er at det er montert en skjerm, kun skjermen og en hoved enhet i baggasjen.

slik jeg kan huske da jeg byttet til org navi på min så var det ikke så mye å gå på bak klima enheten.

Stemmer, veit noen om noen som selger denne i norge?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... %26otn%3D4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest DIY om dette før. Du må trolig skjære bort en del bak der den nye spilleren skal sitte pga. dybden, men er flere som har montert dobbel DIN i E46 så skal jo være relativt greit å få til.

A/C-kontrollen trenger en ny ramme for å flyttes ned, som nevnt tidligere.

Har ikke sett den dobbel-DIN rammen solgt noen andre steder enn E-bay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter og ha sett inne på e46fanatics forumet, så har jeg skjønt det slik at man må skjere i luftekanalen til beinvarmen får og få dette til ja, ser ganske greit ut, viss noen lurer så si ifra så poster jeg linkene her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har installert en 2 din pioneer i min e46 cab. Jeg måtte skjære en del i luftanlegget bak og lage hele luftanlegget mindre. Jeg måtte også lage en ny styrepine for luftkanalene som går ned til beinvarmene. Er en god del jobb men syntes det ble veldig bra til slutt.

xe69j0v58kn954v1d7y0_thumb.jpg

aphorfqjdcmasz0f6kxe_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...