Vanilla_ninja Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Hva er det beste materialet til for eksempel en frontfanger? Jeg har mulighet til å kjøpe en M5-look i glassfiber til en billig penge, men jeg har lest litt forskjellig om glassfiber i forhold til plast her inne. Passformen er ifølge selger god, men er det forskjell på hvor solid en sånn del blir? I tilfelle uflaks med en brøytekant, vil et av materialene være litt mer fleksibelt slik at fangeren bøyer seg i stedet for å knekke? Alle innspill er velkomne. LJ
Marius_e30 Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 plast definitivt! glassfiber er ganske sprøtt materiale og har lett for å sprekke.
///Naitsirk Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 ja denne var lett...helt klart plast Prøvde glassfiber fanger èn gang..og det var èn gang for mye fant jeg fort ut..slo sprekker bare du så hardt på den!
JIMVP Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 jah!! jeg kjøpte en m3 fanger til min e36 i glassfiber.. der var det noe sånn gipps lag utenpå.. og det flasset av bare med et lite kakk!! senere kjøpte jeg ny i abs plast.. mye mye sterkere
Lars89 Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Glassfiber sprekker for ingenting, plast spretter tilbake og knuser hvis det blir for mye. Plast er best ingen protest
Hauso Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 joiner alle her, plast. plast er lettere å lime så det ser pent ut også. men glassfiber blir sprøtt når det blir kaldt, og er egentlig ikke noe særlig på en fanger.. =D
Vanilla_ninja Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Da er det avgjort. Det vil si: da er det kjøpt. En sprukken Rieger-leppe i feil farge ligger bare og venter på pusse- og lakkejobb, og montering til sommeren. Takk for innspill. LJ
Rotax8 Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 noen plast typer kan ikke fikses eller limes, RS til ford kan ikke repareres blir værtfall ikke bra. men glassfiber er enkelt å reparer å koste halparten av prisen, men dæretter kvalitet også ville har invister i PLAST:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå