Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 va på vei til en mekaniker igårkveld og skulle skifte noen bremserør osv, da kassa heiv seg ned i gir og nektet og gire, ettehvert kom det opp et tannhjul i displayet med eit (!) inni. stoppet bilen og ene slangen på radiatoren hadde falt av å alt kjølevannet var borte. idagtilig fyllte jeg på igjen og luftet systemet og fikk alt normalt, bortsett fra KASSA!!! ligger i nødmodus. Bmw sa at jeg måtte nappe ut batteriet et par døgn fot at minnet skulle nullstille seg... er det ikke andre måter? kan noe ha blitt ødelagt? HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Feilkoden må slettes, så du må nok koble av batteriet. Mange som sier at det holder med 30 min, men la den stå uten batteri over natten. Hvis ikke det hjelper, må du inn å slette feilkoden ved hjelp av data. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 men bmw sier at de ikke kan de da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 men bmw sier at de ikke kan de da?? Sier de at de ikke kan slette feilkoden? Det er tull Selvom du ikke har en bil av dagens kaliber, skal det la seg gjøre å slette feilen. Hadde selv en feil på en E34, da var det riktignok gasspjeldsensor som var årsaken, men de slettet feilen den gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 snakket med toyota nå, og de sa at 30min eller 1t uten batteri skulle vere greit. viss ikke så må de nullstille via pc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 30 min skal være nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 snakket med toyota nå, og de sa at 30min eller 1t uten batteri skulle vere greit. viss ikke så må de nullstille via pc La batteriet stå frakoblet over natten, så er du sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 kan bare ikke forstå at kassa skal vere ødlagt.... kun av at kjølevannet rant ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Kassa er ikke ødelagt. Er jo derfor den går i nødmodus. Ikke noe å bekymre seg for Hadde også et problem på min E36, der kassa gikk i nødmodus. Eneste som var feil, var at plusskabelen på batteriet var løs. Skrudde til den og har aldri hatt problemer med det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 en kompis skal ta diagnose ikveld:) hååper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 en kompis skal ta diagnose ikveld:) hååper det ordner seg Lykke til Kom gjerne med tilbakemelding hvis du finner feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Svart på dette tidligere. Du må ha motor i gang for å slette feilkodene (er min erfaring). Hjelper ikke koble av noe batteri de gangene jeg har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 dette er snakk om gamlebilen min.. samme mod, 520. Beskriv framgangsmåte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 motoren skal ikke være i gang under diagnose, tenninga skal stå på andre hakk, jeg har hatt samme problemet med kassa mi. men min har sletta seg etter jeg har latt bilen stå i noen timer. merkelig feil egentlig, men jeg fikk høre at det kansje var lite olje nivå i min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå