bmw kjetil Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 dt er jo ikke så lenge siden denne var til salgs.Hvorfor selge nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 dt er jo ikke så lenge siden denne var til salgs.Hvorfor selge nå? litt økonomiske årsaker:) vil jo ikke selge den. men må bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 tøff den bilen der, men mener jeg har sett den på gjøvik i parkering huset på cc? kan hende jeg er helt på jordet, men den var i vertfall tøff om det var den. har du det orginale interiøret til den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 tøff den bilen der, men mener jeg har sett den på gjøvik i parkering huset på cc? kan hende jeg er helt på jordet, men den var i vertfall tøff om det var den. har du det orginale interiøret til den også? stemmer nok det:) det orginale int har jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Fin bil! Intriør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Fin bil! Intriør bilder?[/quotedet skal ordnes i morgen] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Du har vel ikke noe større bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Du har vel ikke noe større bilder? kommer det kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 skjer her da? Bilder ca pris har du tenkt deg for denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 denne du kjøpte i sande? eller er du den eieren ? hva er pris nå da ? 150? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 aj aj aj, lekkerbisken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Synd at du må selge den, er jo en så nydelig bil.. Har hilst på deg en del ganger på Dokka da jeg har kjørt forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 denne du kjøpte i sande? eller er du den eieren ? hva er pris nå da ? 150? er ny eier nå gitt. litt usikker på pris, men hvis folk vil ha en grom m3 så kan dem jo gi meg et bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 http://bimmers.no/viewtopic.php?t=17836 ... e&start=60 tråden om bilen fra forumet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg