Jæns Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 KOSEI racing seneka med dekk selges 17x7 et24(tror jeg) bolt dim. 4x100 & 4x114.3 8hull. Dekka er to stk 205/40 Falken med ok mønster og to Avon dekk i samme dim. som er slitt. Hjulbolter følger med. Har tidligere stått på en kadett gsi. Litt støvete på bildene. Passer de fleste opel og bmw med 4bollts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jæns Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Har fått ett bud på 3200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Er dem delbare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jæns Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Går ikke å skru av innerdelen(eikene) nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Okei, er kanten blank og fin a? Hmmm E45, hvordan går det på 60/40 senka e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jæns Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Joda kanten er fin, IKKE kantkjørt. Stått på en Opel Kadett E GSI tidligere. ET er +45 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Okei, skulle eventuelt hatt de på E30`n fint å vite om de passer, om det blir dritt pga senkinga og greier, senka 60/40, gidder ikke valsestyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Du får ikke lov å kjøpe 17" Johan! Skal ha oldschool-look. 16" er max ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Awh =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jæns Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Okei, skulle eventuelt hatt de på E30`n fint å vite om de passer, om det blir dritt pga senkinga og greier, senka 60/40, gidder ikke valsestyret Har ikke prøvd de eller peiling på hva som gjør seg eller ikke på BMW,med tanke på senking og slikt. Men den kadetten de sto på var senka 40/40 tror jeg, det gikk uten å valse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Med kant? Kan dette kalles kant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Vil påstå det (= Disse derimot har IKKE kant ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Dette er hva jeg legger i kant-felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jæns Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Med kant? Kan dette kalles kant? Greit nok at det ikke er noe bred kant. Men blir feil å si at det ikke er kant. Pga at eikene bygger ut blir kanten litt bort skjermet,men den er der forstatt. Jeg vet godt hva skikkelige kant felger er,har eid flere sett. Her er noen bilder hvor kanten blir fremhevet litt mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå