Preb1 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Har en Pioneer avic-D3 (USA-modell) til salgs.... Brukt i ca 1 år. Helt fin, ingen merker eller skraper.... Som ny. Bilder kommer. GI BUD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei, får du inn norske radiostasjoner på denne? Åssen pris har du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Hei, får du inn norske radiostasjoner på denne?Åssen pris har du tenkt deg? FM er FM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Hei, får du inn norske radiostasjoner på denne?Åssen pris har du tenkt deg? FM er FM er faktisk ikke det gitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Hei, får du inn norske radiostasjoner på denne?Åssen pris har du tenkt deg? FM er FM er faktisk ikke det gitt:) I dette tilfellet er det nok det, gitt. Men jeg vet at denne radioen ikke har europeisk tuning, dvs. 0.5kHz, så _det_ kan bli et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 pris og bilde, den passer ikke no spess til radio da det er usa tuner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Får vel hjelpe til med litt googling da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Er jo en din2 spiller det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Er jo en din2 spiller det der Alt jeg finner på nettet peker mot dobbel DIN ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 har amerikansk tuner på radioen min. funker fjell det. selvfølgelig ikke like bra som euro radio, men jeg har aldri opplevd det som et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 har amerikansk tuner på radioen min. funker fjell det. selvfølgelig ikke like bra som euro radio, men jeg har aldri opplevd det som et problem. Kommer selvsagt ann på hvilke frekvenser man skal høre på, jeg som kun hører på P3 hadde klart meg fint med denne radioen. Men om den fungerer på de litt mer sære frekvensområdene kommer ann på hvor kresen tuneren er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 byr 1000,- + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 1200 + frakt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 1300,- pluss frakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå