Ørjan_S Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Jeg har et carsoft-interface ja, dersom det var det du tenkte på? Er det feilkoder du skal ha lest av eller?
diesel_luring Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 adapteret. ja feilkoder og kode litt.
Ørjan_S Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Carsoft'n kan du få låne, dog det er ikke store kodingsmuligheter med den og jeg synes den er altfor ustabil/usikker til koding. DIS er bedre for koding (eller det meste) og du kan få bruke utstyret mitt en ettermiddag jeg er på verkstedet (kjevik).
diesel_luring Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 ooo nice... når er du der da? er det fremdeles slik at dere gjør små jobber der?
Ørjan_S Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg har tenkt å være der ett par ettermiddager neste uke for å arbeide på egen bil, men er ikke 100% når det blir enda pga annen jobb. Når det gjelder småjobber så sliter jeg med å få tak i kompetente folk som kan ta slike oppgaver - ungdom nå til dags... (Selv har jeg ikke tid til slikt lengre...)
diesel_luring Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 hehehe når kan jeg være så heldig å støte på deg der nede da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå