Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer da!

Har fulgt litt med på tråden om bilen, den er byggd opp av mye gromme deler :D Nesten samme motor oppsett som jeg, bare jeg har 2.5L.

Jeg har kanskje et par litt grommere deler og litt større turbo, men ellers ganske likt. Hvor mye tenker du å hente ut av den?

Skrevet
Gratulerer da!

Har fulgt litt med på tråden om bilen, den er byggd opp av mye gromme deler :D Nesten samme motor oppsett som jeg, bare jeg har 2.5L.

Jeg har kanskje et par litt grommere deler og litt større turbo, men ellers ganske likt. Hvor mye tenker du å hente ut av den?

usikker på det me turbo da jeg fikk den nye i går..hehe.. en turbnetics 60-1 og ny hks wk samt at jeg hentet ny clutsjen i går som er en sakcs 618 men 4-pucker lamell..skal vell tåle 1000hk så det blir ikke problemer med den mer..

så må vi jo få den på rulla..

var noen vakumslanger så var tett så den fikk litt feil blanding så må inn med noen nye nippler på innsug så jeg får bort T-kryssa..

men må si at det var temmelig heftig da jeg testa den.. økte fra 40 til 140 men røyk ut av hjulbuene så det var morro..

kjempe fornøyd med handelen.. turnoen som sto på er forøvrig til salgs..

må vell prøve å få en 4tusing for denne..

oii..glømte og føye til at bøtte seter med fast rygg og 4-punkts seler er bestilt.. så venter i spenning for og få inn de..:)

Skrevet

Haha, er faktisk en 60-1 jeg også venter på! Men hvilke specs har du på den??

1000hk på den clutchen var vel å ta litt hardt i, men den holder lenge..

Har du tenkt å maxe ut turboen?

Skrevet

skal ikke maxe ut turbo nei.. den skal vell klare en plass mellom 580 og 620..men 500 skal holde i lange baner..

på ppf sine sider så står d vell 1000hk på den clutsen mener jeg..

ble noe usikker nå da..men holde skal den vertfall..hehe..:)

vittig at vi har samme hårføner da..:)

Skrevet
skal ikke maxe ut turbo nei.. den skal vell klare en plass mellom 580 og 620..men 500 skal holde i lange baner..

på ppf sine sider så står d vell 1000hk på den clutsen mener jeg..

ble noe usikker nå da..men holde skal den vertfall..hehe..:)

vittig at vi har samme hårføner da..:)

Men hva er specsa på turboen? a/r og trim på eksosdel? Dette er meget viktig. Og hvor mange mm er wastegaten din?

Med den trykkplata og lamellen du har står den oppgitt til 700nm+. Altså ca 600hk.

Samme hårføner faktisk :lol:

Skrevet
Gratulerer da!

usikker på det me turbo da jeg fikk den nye i går..hehe.. en turbnetics 60-1 og ny hks wk samt at jeg hentet ny clutsjen i går som er en sakcs 618 men 4-pucker lamell..skal vell tåle 1000hk så det blir ikke problemer med den mer..

så må vi jo få den på rulla..

var noen vakumslanger så var tett så den fikk litt feil blanding så må inn med noen nye nippler på innsug så jeg får bort T-kryssa..

men må si at det var temmelig heftig da jeg testa den.. økte fra 40 til 140 men røyk ut av hjulbuene så det var morro..

kjempe fornøyd med handelen.. turnoen som sto på er forøvrig til salgs..

må vell prøve å få en 4tusing for denne..

oii..glømte og føye til at bøtte seter med fast rygg og 4-punkts seler er bestilt.. så venter i spenning for og få inn de..:)

Vil ha meg frabedt at du skriver sånt,kommer og henter den tilbake jeg da;) hehe.

Men liker at den blir videre optimalisert. og ja. Jeg SKAL prøve når ud er ferdig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...