Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å huske det er en steg 5 med .82 eksos. Grunnen til turbo bytte er ikke at den gamle er for liten. heller det motsatte, mindre turbo og ekstern WG for å få holde trykket nede. 40mm er HKS wg`en.

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mener å huske det er en steg 5 med .82 eksos. Grunnen til turbo bytte er ikke at den gamle er for liten. heller det motsatte, mindre turbo og ekstern WG for å få holde trykket nede. 40mm er HKS wg`en.

Ok. Den kommer nok til å passe bra den. Jeg har lysst å prøve å tømme turboen når jeg skal benke :D

Skrevet

fy86uih25f65he3lyxii.jpg

8ljzjafura9j5ylnwf2m.jpg

da har bilen fått ny clutsj motert og denne funket meget bra..slipper på 4gir ved pådrag..:)

og den gamle turboen er tatt av og fikk sotte på den nye men måtte ta den av igjen for ig få laget ny kobbling på oljeslangen..

det skal jeg prøve og få ordnet i morgen og da blir ny turboen montert på tirsdag er plana..

dette kommer til og bli morro..

noen som har tips om hvem som mapper mega skvett og er flinke?? ;)

Skrevet

Bjørnstad bil mapper alt av sprut og er meget dyktige.

Skrevet

turboen som sto på laddet ikke fult før 4gir.. og da på 3200 denne som står på nå kommer nokk till og yte fult rundt 2300 tipper jeg..meget god respons vertfall..

men bjørnstad bil har jeg hørt at har taptt seg endel..

hørt at de var meget gode fpr noen år tilbake da...

Skrevet
turboen som sto på laddet ikke fult før 4gir.. og da på 3200 denne som står på nå kommer nokk till og yte fult rundt 2300 tipper jeg..meget god respons vertfall..

men bjørnstad bil har jeg hørt at har taptt seg endel..

hørt at de var meget gode fpr noen år tilbake da...

Hviss du håper den kommer til å lade fullt på 2300rpm så kommer du til å bli skuffet! Men vi får se.

Når skal du benke? Må du benke i trondheim?

Skrevet

mykje å hente på tenning med tanke på sein ladding,får en del meir respons, no e denna bilen der berre mappa kansje 2 tima på landevei å med snille gnisten,men be carefull me ny snurre uten å følge med afr med tanke på forskjell på luftmengde på ny snurra, 60-1 turbo e gulle godt,ikkje for lite å heller ikkje for stort. klokt valg der. er forøvrig i som he montert ms å mappa, så du må klage på me å ikkje stig :lol: denna bilen he venta leeeenge på ekstern wg å clussj som holder igjen,lykke til fremover!!! :D

Skrevet

da er det gjort litt til..:) ny turbo og WG er på plass.. og time til mapping er bestilt så 9.feb kommer det noen gode tall håper jeg på..og håper det ikke blir noe ras i benken..

Skrevet
må ikke benke i tr.heim..plana var og benke i elverum..hoss en jan ivar trøyterud men er ingen som har noen referanser til han..så er noe skeptisk da....

Det er en på forumet med E30 grå nede og svart oppe? som har mappet hos TK..

Skrevet
da er det gjort litt til..:) ny turbo og WG er på plass.. og time til mapping er bestilt så 9.feb kommer det noen gode tall håper jeg på..og håper det ikke blir noe ras i benken..

Hvor skal du mappe?

Og hvilket ms er det du har?

Kan du muligens sende meg filen så jeg får sammenlignet litt tenning med mitt mapp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...