potetkongen Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Hvem godkjente denne bilen å hva var kravet til godkjenning? Bremser? Eller har den vært i Tyskland?
BMW_Larsen Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 onsdagen har da blitt satt av for at den skal i benken igjen.. da håper jeg på gode tall og at bilen kommer hjem i garasjen iløpet av uka..
Runar-CSi Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 I garasjen gjør'n jo ikkje nytta si Petter Du skjønna han bor oppi høyden han vettu... fortsatt vinter der oppe....
BMW_Larsen Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 haha..bare å få varmen i dekka d så bli d vell bart igjen her oppe au.. nei ska rydde plass på verkstedet i morra.. skubbe unna litt volsome båt efekta..hehe.. sette den dær..
BMW_Larsen Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 da fikk i vite at den e utsatt i et par daga te...
BMW_Larsen Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 nei..tok den bare vekk da jeg fikk så mange fristende tilbud at det var hakke før den gikk.. å d ble for dumt fant jeg ut..hehe
BMW_Larsen Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 bremsa 420hk å 630nm i dag..litt skuffet..men skulle justere noen timer å se litt i morgen å..får håpe de får litt mere ut av den før jeg henter den hjem torsdagen.. da blir det kansje fort noen ny lakris spor i Molde by..
Frode_E30 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 bremsa 420hk å 630nm i dag..litt skuffet..men skulle justere noen timer å se litt i morgen å..får håpe de får litt mere ut av den før jeg henter den hjem torsdagen.. da blir det kansje fort noen ny lakris spor i Molde by.. Hvor mye ladetrykk var det på? Hjulhk?
vrossi46 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 grattis med fine tall var hester på hjula..? lr i motor.? mn 420 hk er jo ikkje gale uannsett.. hvilket lade trykk hadde du..? heh.. skulle vell ikje vere noe problem me "lakris" spor no nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå