Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønn ikke ka du mein me ebay sett?! sette e kjøpt hos nordicautoimport.com å du mener at vis noen skal ha seg et slikt kit,å de skal kjøpe dær.så kjøper di heller nytt till 13k istede for nytt til rundt 8?

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  skidoojeller skrev:
skjønn ikke ka du mein me ebay sett?! sette e kjøpt hos nordicautoimport.com å du mener at vis noen skal ha seg et slikt kit,å de skal kjøpe dær.så kjøper di heller nytt till 13k istede for nytt til rundt 8?

Nordicautoimport skal tjene penger på det dem selger, og ett sted får dem jo sine deler fra til en viss pris..

Ser av bilder at dette settet er exakt likt settet fra e-bay, så nordic gutta, med fler tjener kroner ser vi.

Men hva er ellers hensikten med og selge om man ikke tjener pæng på det??

Gutta som påpeker dette med prisen, vil seff ikke betale overpris på noe dem lett kan importere selv.

Men....

Har til dags dato fått inntrykket av at alle disse som kan "skaffe" og vet om så og så mye billigere ditt og datt alle andre steder, faktisk aldri er i nærheten av og skaffe seg dette selv.

Mest sannsynlig er dem ikke intr. i det du selger en gang, men mest opptatt av og piske litt i grøten bare....

Sånn er det bare desverre.

Sett en minstepris, så er du litt skånet for skambud og andre vittigheter.

E-bay og billig går hånd i hånd by the way.

Derfor E-bay kit.

Skrevet

enkelt og greit er dette et "ebay" kit da du får kjøpt samme vare der.. :P som jeg sa så sprekker manifolder pga varmen en turbo og motstanden skaper.. drevet med turbo siden jeg var 16 og nå 25.. Jeg sier bare herved at dette settet fungerer utmerket for dere som går for moderat tuning.. da er det topp.. men invister i et megasquirt for eksempel.. det kan jeg skaffe for en grei penge... m50 trenger ikke komp senking dersom du tar en 2.5l motor og kjører dette kittet og datasprut.. men holdbarhet er etter min erfaring rundt 1-2 år toppen så paier turboen..

Skal man bygge så det holder så snakker vi nye råder og stempel og dyre turboer.. om man da ikke gidder og sveise grenrør selv har ppf manifolder som passer s50 og m50 og rekker til 700 hk! selv bruker jeg en slik manifold og bremse papir kommer snart så vi får bevisst hva en slik manifold klarer på e85..

Men lykke til med salget men mere enn 6000 kan du ikke regne med siden dette selges på ebay for rundt 5 lapper.. Det er derfor jeg sier du bør bruke det selv..

Mvh.

Kent/vikebil.no

Skrevet

m50b25 har vært kjørt 450 hk på.. med orginal innmat.. kun skifta topp pakning til mls.. så større dyser og datasprut..

Er en svenske som lager turbo chipper til noen lapper.. Hør med iver her på forumet.. mener han kjøpte en slik chip en gang..

Større dyser bør man ha.. de kan du kjøpe fra en m3 eller m5.. Noe med stor motor iallefall.. Pass bare på så du ikke får tennings bank.. da stryker motoren fort med.. Men ellers tåler disse motorene MYE..

Skrevet

nei skal ha mere en det! er diverse andre deler med også som du må ut me 2000-3000tusn for vis du skal kjøpe di. olje og turbotrykksmålere i astolpe holder,diverse slanger og koblinger,dumpventil+ diverse.

så vis dere vil betale 12700kr for kittet hos nordicautoimport. og 3000kr for det andre,så må dere bare jør det. 8-9000 eller 16000, er opp til dere hva dere vill betale!

Skrevet
  skidoojeller skrev:
nei skal ha mere en det! er diverse andre deler med også som du må ut me 2000-3000tusn for vis du skal kjøpe di. olje og turbotrykksmålere i astolpe holder,diverse slanger og koblinger,dumpventil+ diverse.

så vis dere vil betale 12700kr for kittet hos nordicautoimport. og 3000kr for det andre,så må dere bare jør det. 8-9000 eller 16000, er opp til dere hva dere vill betale!

Du sku hadd Diplom, Årets Selger :evillol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...